Ga naar inhoud

Ja.


wo538

Aanbevolen berichten

Inderdaad zonde dat TGS een paar jaar geleden is gesloten in R'dam, ik kwam daar echt vaak om met een groep vrienden lekker een paar pktjes CoD2 en UT te spelen. De rede dat ze niet meer bestaan komt gewoon omdat je thuis lrecies hetzelfde kan doen, en met een groep vrienden rondhangen en gamen is blijkbaar te "ouderwets" ofzo. Echt zonde maar ik denk persoonlijk niet dat zoiets nog gaat terugkomen..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ouderwets? Ik zou denken dat een gamescafe eerder meer van deze tijd zou moeten zijn dan echt helemaal niet. Om daar een mooi voorbeeld in te noemen. Vroeger was een gamer een nerd die in zijn 1tje op zolder of op zijn eigen kamertje aan het gamen was. Geen contact met de buitenwereld. Nu heb je dan wel teamspeak, Ventrilo of Skype maar tis nog steeds hetzelfde verhaal. Alleen in je kamer zitten met als enig contact je microfoon en headset. Voor deze tijd zou het veel socialer moeten kunnen lijkt mij. Gamers zijn niet meer zo contact gestoord zoals ze er vroeger voor gelabeld werden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...