Ga naar inhoud

Welke drie games moet ik kopen dit najaar?


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor het aangeven van je voorkeur voor bepaalde genres. Eigenlijk lijkt het mij best simpel. Assassin's Creed III heb je dus al op de lijst. Dan zou ik de nieuwe Fifa of Pro Evolution Soccer erbij nemen. En als shooter heb je de keuze uit Call of Duty: Black Ops 2, Medal of Honor: Warfighter, Far Cry 3 of Borderlands 2. Welke het van die vier worden ligt meer aan je eigen stijl van gamen. Dan heb je van alles wat en kun je tussendoor ook eens wat afwisselen. Om je nog even advies te geven bij de shooters als je daar nog niet helemaal uit was. Black Ops 2 belooft de franchise een flinke schop onder de kont te geven. Of dat ook daadwerkelijk het geval is kan ik niet met zekerheid zeggen. Op papier zeggen ze dat het meer naar teamplay gaat. Maar de beelden die ik heb gezien laten er (nog) niet echt wat van merken naar mijn mening. Warfighter wordt denk ik gewoon een lekkere shooter als je van het stoere militaire sausje houdt. Ik weet niet of je de reboot van MoH gespeeld hebt, maar ik vond de singleplayer erg goed gedaan. De multiplayer viel mij wat tegen door slecht geplaatste spawnplekken waardoor het erg makkelijk werd om te spawnkillen. Wat ik van de MP van Warfighter moet verwachten weet ik niet. Ik heb daar verder ook nog niks van gehoord. Far Cry 3 wordt net als Warfighter gewoon een lekkere singleplayer. Deze heeft alleen een tropisch, krankzinnig sausje. Dus het is dan een kwestie van smaak. Wel weet ik van deze titel dat het iets anders gaat doen met de multiplayer. Zo had ik iets gelezen van een gas waardoor je iedereen als een soort zwart spook zag. Dan weet je dus niet meer of er nou net een vijand om de hoek komt kijken of een vriend. Voor je het weet zit je los te gaan op je team of heb je een teammaat die door het dolle heen is. Insanity! En als laatst Borderlands 2. Dit is echt een game die je wilt gaan spelen met vrienden. Je kunt de game singleplayer spelen. Maar het is ervoor gemaakt om lol te hebben met je maten. Ik hoop dat ik je hiermee een eind op weg heb geholpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
De Far Cry 3 presentatie nis echt epic, de Demo van Hitman was erg vet, de rij voor AC3 was helemaal niet zo lang (die van Black ops wel), de goodie hunts zijn erg kans loos als je niet vooraan staat en je kan een maand gratis Playstation + krijgen als je ff op de PS Vita of de Ps3 hebt gespeeld en als laatste er is bij de bethesda stand een topless chick en ze geven er gratis über vette posters weg :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...