Ga naar inhoud

Dying Light Release Date.


kevin.vierhout

Aanbevolen berichten

Er zijn meer dan genoeg plekken waar je een normaal antwoord kan krijgen. Veel mensen hier die niet op de community zitten komen met een vraag omdat ze te lui zijn geweest om zelf te zoeken naar een antwoord wat normaal gesproken binnen 3 seconden te vinden is. Vervolgens hoor je niks van ze, nog amper een bedankje. Sorry als we schijt hebben aan mensen die te retarted zijn om google te gebruiken. Misschien kunnen ze nog moraalridders gebruiken bij PMS monthly, dan kunnen wij ondertussen lekken shinen hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Waar haal jij het gore lef vandaan om te zeggen dat sommige users zichzelf hier tering grappig vinden?! En daarnaast; niemand, maar dan ook niemand verplicht jou om een kijkje te nemen binnen de community van PU.nl Als het allemaal te zwaar is voor je, ga dan lekker op een forum hangen van de Libelle. Kan je lekker meelullen over menstruatiepijn en zwangerschappen. Topics die lekker serieus zijn. Enjoy.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterke punt van de community is OOK de humor. En batmans punt mbt de vragen die op gamefaqs al 294983 keer beantwoord zijn snap ik ook. Toch blijf ik erbij dat het wel erg doorslaat in deze. Als er discussies aangemaakt worden volgen er eerst 10 doelloze semigrappige reacties, 2 joke topics en quotes in het 'domme uitspraken' topic voor er normaal gereageerd word. Supergrappig (mijn eerdere versterking van het woord grappig was indeed ongepast), maar wel een beetje jammer imo. Libelle en viva opmerkingen vind ik een beetje sneu jongens. Volgens mij hebben ze daar geen gaming section.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ma heeft een Samsung met Candy Crush en ze belt haar zussen en vriendinnen regelmatig op om te vragen om levens. Deze ontvangt ze dan ook direct, zodat ze verder kan in het spel. Ze speelt Candy Crush met een passie. Soms zie ik dat ze om 4 uur ´s nachts voor het laatst online was op Whatsapp. Ik vraag haar dan; ´Mama, waarom was je zo laat nog op?´ en dan zegt ze: ´Ja kind, ik moest echt level 698 halen voordat ik ging slapen.´ Ik maak me soms zorgen. Ze speelt zoveel Candy Crush! Is dit wel gezond? Komt ze wel genoeg buiten? Blijft ze zo wel sociaal? Is ze verslaafd? Krijgt ze geen last van haar ogen? Of van haar duim?

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk, BozeMeneers denkt in stereotypes. Heel vaak zie je dat bij egoïstische mensen; Als je, hoe beleefd ook, zegt dat je ergens aanstoot aan neemt, dan zal de ander nooit afvragen waarom je dat zegt. In plaats daarvan beschouwen ze je als politieagentje (die ze ook zouden afmaken als ze ermee weg kwamen) en reageren ze dus opzettelijk extra hard terug.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...