Ga naar inhoud

HET GROTE PU-TV TOPIC: WAT WILLEN JULLIE?


Jurjen Bakker

Aanbevolen berichten

De Lets Play vind ik erg leuk, maar bij multiplayer games is het vaak erg lastig om een potje te joinen. Het zou fijn zijn als er van tevoren al duidelijk is óf we mee kunnen doen en hoe jullie dat gaan aanpakken. Zet bijvoorbeeld zelf een servertje op (mocht dat bij die game mogelijk zijn) en plaats het ip daarvan op PU.nl of des noods in de twitch chat. Op die manier kun je de kijkers wat meer betrekken bij het spelletje. Wat natuurlijk ook handig zou zijn, is dat de redactie wat ervaring heeft met de game voordat ze gaan streamen. Het geklungel aan het begin komt erg onprofessioneel over. Ik mis trouwens de random filmpjes die eerder wel eens geplaatst werden. De vastzittende auto van Ward is hier een goed voorbeeld van. Dan trips: maak eens een PU-TV item van de wat minder standaard beurzen. Denk dan aan de Tokyo Game Show of rare cosplay beurs bijvoorbeeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat jullie laten zien vind ik vaak wel tof, alleen is er momenteel gewoon te weinig. Af en toe wat extra's zou leuk zijn bijvoorbeeld: Reviews Previews Dagelijks filmpje met wat jullie bezighoud of wat er die dag is gebeurd Af en toe iets testen of iets unboxen of wat dan ook Meer vaste wekelijkse rubrieken, met natuurlijk YOOOOO! POST En kom maar is af en toe met een nieuw probeersel en als het aanslaat maak het wekelijks Als je dat soort video's kan maken en we dus jullie gezichten weer eens wat vaker zien zou ik en menig ander dat waarderen. Verder vind ik dat PU Live iets te saai is, geef gewoon is lekker je mening, toon wat emotie, het voelt allemaal wat geforceerd. Verder staat er een goede basis, maar het kan nog vele malen beter!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hardware item wellicht? Dus iets waar jullie gaming gerelateerde hardware en accessoires bespreken. Voorbeelden: gaming geschikte TV's, nieuwe aftermarked controllers, hippe muizen of nieuwe PC hardware. Misschien ook een keertje iets speciaals zoals een €4000 euro watergekoelde PC, de perfecte luidsprekers of een telefoonhoesje waar je met een tank nog overheen kunt rijden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me leuk als jullie eens wat meer van die toernooitjes houden als wat jullie deden met Injustice, maar dan tegen de PUmmunity/lezers. En dat toernooitje dan gewoon streamen via Twitch met misschien een prijsvraag erbij ofzo. Eens in de twee, drie maanden zou toch best kunnen lukken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...