Ga naar inhoud

Smart TV's en streamen het einde van AAA titels?


paul.hamoen

Aanbevolen berichten

Je moet sowieso voor TLoU gaan, BF4 haal je maar als je een PS4/Xbone hebt. Je gaat je echt genaaid voelen als je de twee versies gaat vergelijken. TLoU is gemaakt voor de PS3, en is een must have. Dus keus is snel gemaakt. En geen splitscreen idd, maar waarom zou je? Als je klaar bent met de singleplayer wacht er nog een hele uitdagende en leuke multiplayer op je ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alleen voor de PS3 games zoekt zou ik zeker voor the last of us gaan. Ik heb zelf the last of us niet gespeeld, maar heb het hele verhaal al via playthroughs weten te volgen en daarom is voor mij de fun er al af. Binnenkort ga ik echter wel BF4 voor de PS4 halen, weet echter nog niet wanneer. Je hebt wel geluk dat je aardige reacties krijgt :p zijn altijd mensen die zeggen dat het in een ander topic moet of dat level 0 mensen hun mond moeten houden binnen de community :p
Link naar reactie
Delen op andere sites

TLOU. Zelf niet gespeeld (Moet ik nog steeds doen haha), maar lijkt me 100% beter dan BF4, zeker op de PS3 (Ook al heb ik enorm lang BF3 op de PS3 gespeeld).

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...