Ga naar inhoud

Het 'Waarom Voltaire Ramon is' topic


Black Velvet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik kom uit de buurt van Venlo waar wilders ook vandaan komt en ik snap hem wel maar zijn gelul heeft nix op de kous en Nerderland schiet er ook nix mee op , de meeste mensen die op hem stemmen zijn gewoon bang voor moslims terreur en meer van die onzinnige bang makerij maarja wat voor Venlo geld geld ook voor andere steden goede en slechte nationaliteiten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of er is iemand anders die zich voordoet als de terugkerende Ramon. BlackVelvet, misschien ben jij Voltaire wel. Je hebt dit topic samen met het account aangemaakt omdat je Ramon stiekem mist! Je kunt hem niet vergeten en je probeert hem weer tot leven te wekken in de community.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat elke allochtoon die zich schuldig maakt aan criminele activiteiten het land uitgesmeten mag worden. Als ik iemand thuis uitnodig voor een diner en hij jat iets of misdraagt zich, zet ik hem toch ook het huis uit? Ik snap niet waarom mensen met dubbele nationaliteiten of geen nederlandse nationaliteit hebben Nederland niet uitgekiepert worden bij een strafbaar delict. En dan heb ik het niet over een keertje vijf km/h te hard rijden, ik heb het dan over consequent verkeersregels overtreden. Ik heb het dan ook over inbraken, overvallen, consequent overlast bezorgen etc. Als een allochtoon niet binnen vijf jaar van aankomst fatsoenlijk de taal spreekt, mag hij/zij ook zijn/haar boeltje pakken. Als ik in Polen, Slowakije, Bulgarije, Turkije of Marokko ben, moet ik ook de taal spreken. Dat zou dus ook voor hun moeten gelden als ze naar ons toe komen. Maar nee, als ik tegen een Turkse vrouw zeg dat ik haar niet kan verstaan, wanneer ze iets vraagt, hoor ik: "jij discrimineren, ik politie bellen, jij mij discrimineren!". Op dat soort momenten loop ik weg en hou ik me in om dat soort figuren niet frontaal op hun bek te rammen. Subsidies en uitkeringen, die verrekte allochtonen krijgen het allemaal zonder ook maar een vinger uit te steken. Oh wat zijn die mensen arm, heb je die moddervette vrouwen wel gezien? Hoe komt men erbij dat die mensen het moeilijk hebben. Die glimjasjes van twintig jaar oud rijden in een fucking bmw of mercedes, sommige nederlanders kunnen zich met twee banen van 40 uur per week amper een auto veroorloven, laat staan een fucking mercedes. Hoe de fuck is dat mogelijk? Sommige mensen gaan failliet en liggen krom van de hypotheek, terwijl de allochtoon lachend zijn boodschappen doet zonder een fuck te doen. Ik heb nog een hele lijst wat me opvalt, maar die bespaar ik jullie. Ik kan me deels vinden in Wilders, maar zijn gescandeer van gisteren was gewoon nazistisch. Daarnaast ben ik van mening dat niet alleen de marokaanse jeugd een probleem is. Bulgaren, polen, hongaren, turken en alle andere immigranten maken zich allemaal schuldig aan de verloedering van de nederlandse maatschappij. https://www.youtube.com/watch?v=n60BZBxWHOg Dit is maar één voorbeeld van een paar gastjes die van mij per direct het land uit "gegooid" mogen worden. En dan intereseert het me geen reet of ze officieel nederlands zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...