Ga naar inhoud

Het 'Waarom Voltaire Ramon is' topic


Black Velvet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat het meer exclusief is aan de overgangsperiode tussen een samenleving met vrijwel één etniciteit naar een 'multiculturele' samenleving met diverse etniciteiten, waarin de nieuwe groepen de hoofdcultuur hebben opgenomen of waarin ze met wederzijds respect samenleven. Maar goed, elke nieuwe immigrantenstroom die niet aan de hoofdcultuur of de gewoonte van wederzijds respect is gewend brengt dan natuurlijk nog steeds criminaliteit mee.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

En anderzijds zullen zulke individuen door de hoofdcultuur verstoten worden, omdat zij zich niet aanpassen. Tja, het is een beetje een vraag of je nog een stevige natiestaat met sterke identiteit en minderheden wilt, of een staat met een samenleving met meerdere identiteiten.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Soms is er zoiets als een persoonlijkheid dat niet bij het lichaam past. Het is een officieel geregistreerde syndroom en is geen psychologische aandoening dat men zichzelf aanpraat. Deze mensen hebben het recht om de mogelijkheid te hebben hun leven te leiden zoals ze willen. Als ze d.m.v. plastische chirurgie hun geslacht willen veranderen moet doet kunnen. Dit heeft trouwens niks met homoseksualiteit te maken. Ik ben het met je eens dat dit soort chirurgische procedures niet vergoed hoeven te worden door zorginstellingen. Dit soort operaties moeten gewoon uit eigen zak betaald te worden, het is tenslotte geen dodelijke aandoening. Ik vind het dan ook heel merkwaardig dat dit soort dingen wel door verzekeringen betaald worden (volgens mij) en dat alternatieve geneeswijzen, zoals acupunctuur, niet vergoed worden. Het is nu zo dat men in Nederland steeds meer voor een verplichte zorgverzekering betaald en helemaal niks meer terugkrijgt. Het jaarlijkse bezoekje aan de tandarts is voor veel mensen al te duur en laten de tanden uit hun mond rotten, omdat ten eerste de behandelingen en controles peperduur zijn en ten tweede omdat het niet vergoedt wordt. Waar GroenLinks mee bezig is, is ook mij een raadsel, geslacht hoort gewoon op een paspoort aangegeven te worden. Er zijn nu eenmaal verschillen tussen mannen en vrouwen, gelijktrekken is onzin. Als we nou eens een keer gingen letten op de dingen die er echt toe doen, dan zou de wereld een mooiere plek worden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...