Ga naar inhoud

Meer of Minder?


Wapperd

Aanbevolen berichten

  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Net ff de video's van Tweakers over de S5 en Xperia Z2 gekeken. S5 is toch vooral weer de gimmick-phone met onnodig veel bloatware en het design vind ik nog steeds lelijk. Het ontwerp van TouchWiz is wel iets verbetered maar nog steeds niet echt mooi. Je kan iets te ver gaan met ronde, kleurrijke icoontjes en het is nog steeds vaak blauw/zwart. De Z2 is eigenlijk gewoon de Z1+. Naast een iets snellere CPU, noise cancelling oortjes, verbeterd scherm en 4K video opnemen heeft ie niks nieuws te bieden. Ik zou wel eerder een Z2 halen dan een S5. Het design blijft prachtig en de software is veel beter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Galaxy S modellen vind ik gaar vergeleken met de Note (ik heb Note 2) toestellen die een paar maanden later uitkomen. Beter specs op elk vlak en de grote scherm OHGODYESS. Sinds ik de Note 2 gebruik zal ik voortaan altijd voor Android Phablets gaan. En op dit moment is Samsung de bste Phablet maker vind ik dus hopen dat de Note 4 een leuk apparaat word.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 4.7" en soms vind ik dat al een beetje irritant in me broekzak. Nee, zo'n phablet is niks voor mij. Filmpjes kijken en gamen op me telefoon doe ik amper en ik vind 4.7" prima voor internetbrowsen (wat ik het meest doe). Met een groter scherm zit je weer met dat je met je duim weer net niet bij die ene knop op een pagina kan komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>De software die Samsung standaard installeert lijkt wel weer fors van omvang. Op het 16GB testmodel waarmee wij aan de slag gingen was - na aftrek van een kleine 50MB aan foto's - nog 7,38GB aan opslag beschikbaar voor de gebruiker. Uiteraard biedt de Galaxy S5 ruimte aan een microSD kaartje, wat dus geen overbodige luxe is in het geval van de 16GB uitvoering. Dat belooft weer veel, heel veel bloatware. http://nl.hardware.info/reviews/5254/4/samsung-galaxy-s5-onze-eerste-indrukken-vernieuwde-software
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...