Ga naar inhoud

Fotografie wedstrijd


NeObLaZer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik weet niet met wat voor een camera die foto is geschoten maar de TS kan nog veel leren. Dat geldt natuurlijk ook voor mij maar ik ben heel leergierig wat betreft de fotografie, ben cursussen aan het volgen en tips ter harte aan het nemen. Dat werkt wel want de foto's worden steeds beter, ook in niet ideale omstandigheden. Het prikkeldraad is wel origineel, dat had ik nog niet eerder gezien. Maar je hebt alleen recht op een 5,0 als je professioneel bezig bent. Ik heb ook geen recht op zo'n hoog cijfer als ik een foto mee zou laten doen in die wedstrijd. Ze moeten dus niet de bezoeker laten beoordelen maar een vakjury bestaande uit natuur- en landschapsfotografen. Er zijn er genoeg die mee willen doen want in die vakgroep valt geen droog brood te verdienen. Als ze een vergoeding zouden krijgen zouden er zo 10 voor de deur staan. Ongelofelijk dat die website dat niet doet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 jaren later...
Wedstrijd werd trouwens gespeeld in het Petrovskij Stadion in St. Petersburg en er waren ongeveer 20.000 Russen / Russinnen aanwezig. Wellicht hadden ze alle 20 duizend een oesjanka op. Wie weet met een rode ster erop om het plaatje compleet te maken. Voor de gene die niet weten wat een oesjanka is: De oesjanka (Russisch: ушанка; letterlijk: oorflapmuts) is een muts gemaakt van bont met oorflappen aan de zijkant die ook boven op de muts of onder de kin gebonden kunnen worden. De oesjanka wordt ook wel een pelsmuts genoemd. Ze worden voornamelijk in de Russische stad Astrachan geproduceerd, maar verkopers zullen vaak beweren dat de "authentieke" oesjanka uit Siberië komt. Ze worden vooral in de koude regio's van Rusland gedragen, maar ook in bijvoorbeeld China, Noord-Korea, Scandinavië en zelfs in de Verenigde Staten. Meestal wordt er voor de mutsen konijnenbont gebruikt, maar soms ook bont van vossen en marters. Omdat er in de westerse wereld steeds meer tegen het gebruik van bont wordt geprotesteerd, worden er ook veel oesjanka's van imitatiebont gemaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...