Ga naar inhoud

CDAB 38 [XXXVIII] Het eten van witvis is ook een vorm van discriminatie


Marcos

Aanbevolen berichten

  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Nee, je mag van mij inderdaad niet een nieuwstopic onderspammen met je irrationele haat voor Rusland en TheRussian. Het is bedoeld voor nieuws. Jezus kerel waar haal je het idee vandaan dat je moderator in je eigen topics bent? Ik besluit bij deze dat jij hier niet meer mag posten. En het is mijn topic dus je hebt je daar lekker aan te houden lalalalala.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Het nieuws uit de gehele wereld staat centraal in dit topic. Post hier informatie over gebeurtenissen, oorlogen, conflicten, sensatie, controverses etc. in de vorm van foto's, videos, krantenartikelen en andere vormen van media. Er staat niet; *Komt allen hier bijeen om TheRussian en Rusland belachelijk te maken!*. En kom niet aanzetten met; ''ja, maar je zei in de beschrijving ook niet dat het *niet* mocht!'', want dat is een opmerking van het niveau ''theepot rond Venus''.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Jezus Ramon wat ben je toch een homo. Jij gebruilte ook het verafschuw-topic om je discussies met Klaasjan te houden, terwijl dat niet de bedoeling was. Ik heb niet geklaagd, want dat is nou eenmaal wat er met topics gebeurd, ze worden niet op de manier gebruikt die je wil. Dus ga nu huilen, want dat nieuws-topic van je blijven we lekker gebruiken om over het NIEUWS te discussieren.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En kom nou niet aan met het feit dat ik "gebeurt" fout heb gespeeld, want dat is zo'n opmerking van het niveau theepot rond Venus (wtf betekent dit, je bent 20 gozer, geen 60).

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Het nieuws uit de gehele wereld staat centraal in dit topic. Post hier informatie over gebeurtenissen, oorlogen, conflicten, sensatie, controverses etc. in de vorm van foto's, videos, krantenartikelen en andere vormen van media. Er staat niet; Komt allen hier bijeen om TheRussian en Rusland belachelijk te maken!.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat in de descriptie ook niet dat Ramon bij deze uitgesloten is van commenten. In de descriptie van het nieuws topic staat duidelijk, en ik zal het nog even voor je quoten; > Het nieuws uit de gehele wereld staat centraal in dit topic. Post hier informatie over gebeurtenissen, oorlogen, conflicten, sensatie, controverses etc. in de vorm van foto's, videos, krantenartikelen en andere vormen van media. Er staat niet; *''Komt allen hier bijeen om TheRussian en Rusland belachelijk te maken!''*

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een discussie over Rusland is volledig aanvaardbaar, maar het zinloos en irrationeel belachelijk maken door mede van onjuistheden en ''mé-mé's'' dus niet. Volgens mij heb ik jou naam niet specifiek genoemd in mijn aanvragen om dit te stoppen, of wel? Het huidige onderwerp wat je hebt aangesneden in het nieuwstopic over de koopkracht van Oekraïne / Turkije is dan ook volkomen welkom, maar laat het niet afglijden naar een simpele; *''Oekraïne is kut, want het hoort bij Rusland''* of iets dergelijks.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gebeurt dat ook amper, en bestaat de meerderheid van de discussie uit standpunten verdedigen. Heb zelf volgens mij niet zoiets gezegd.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...