Ga naar inhoud

CDAB 38 [XXXVIII] Het eten van witvis is ook een vorm van discriminatie


Marcos

Aanbevolen berichten

Als dat nodig is doen ze dat zeker, kijk naar mijn verafschuw-topic, waar jij 5 discussies aanging met verschillende mensen. Toen kwamen er regelmatig moderatoren zeggen dat het een beetje ver ging. Hier is dat gewoon niet nodig.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sorry Chronos.L.O.G.I.C., ik zal erop letten, want ik wil natuurlijk niet sneu gevonden worden op een internetsite, door iemand die hier toch nooit komt en zich de vorige keer dat hij hier kwam volledig belachelijk heeft gemaakt door als een soort ware Jomanda over de website te walsen. Nee serieus, hoe wil je dat ik mijn reacties aanpas dan? Hoe wil je dat ik mijn boodschap vanaf nu breng, zonder *negatieve* bijklank?? Dat is namelijk helemaal niet de intentie, ik probeer gewoon duidelijk te maken dat er hier nooit een topic is geweest die alleen maar voor het beoogde doel gebruikt is.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Begint nu echt heel sneu te worden. Win your own battles or stay defeated. En verklaar dit alstublieft. Staat totaal niet in vergelijking met de rest van je reactie.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...