Ga naar inhoud

Hoorde jij het ook?


NoseJob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 249
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou, ik zal ook maar vertellen wat ik doe dan. Ik werk 4 dagen in de week in de Horeca, zelfstandigwerkendkok. Heb hiervoor een opleiding journalistiek gedaan, MBO, dat was interessant, maar ik ben ontzettend waardeloos in discipline dus ook geen ambities meer om verder te gaan. Het werk is erg leuk, en haal daar mijn plezier uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Beetje oude reactie dit. Maar wat wil je dan, elk filiaal heeft honderden games liggen, die echt niet allemaal zo maar weg gaan. Veel games verkopen pas na maanden of jaren, en dan is er ook nog een goed bestaande kans dat de game goedkoper wordt dan de inkoopprijs. Perfect voorbeeld is Watch Dogs, deze werd in het begin rond de 25 euro ingenomen, en door de inruilactie die het hele jaar duurde kon je er zelfs 51 euro korting mee fixen. Begin 2015 hadden hierdoor veel filialen letterlijk 70 a 90 stuks aan Watch Dogs liggen, veel met een inkoopprijs van 51 euro. Deze zijn pas hard gegaan toen WD een price drop kreeg naar 15 euro een poosje geleden. Tel uit je winst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...