Ga naar inhoud

NIeuwe PS3 of PS4 kopen?


Vaas

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Een paar dagen geleden is mijn Playstation 3 kapot gegaan. Ik had mijn Playstation 3 al vanaf release en hij is nog nooit stuk gegaan. Ik kwam al snel tot de conclusie dat dit kwam door het beruchte "Yellow Light of Death". Na wat sleutelen is het gelukt om mijn Battlefield 4 disc alsnog uit het apparaat te krijgen. Maar nu zit ik te twijfelen of ik een Playstation 4 zou halen of een nieuwe Playstation 3. (Ik zat dan te denken aan een PS3 Super Slim 12GB aangezien ik de HDD van mijn oude PS3 dan in die nieuwe wil gaan plaatsen en ik geen onnodige kosten wil gaan betalen voor 500GB die ik niet ga gebruiken.) Voor zo'n PS3 betaal je ongeveer €150 en wanneer ik een PS4 ga kopen ben ik inclusief Plus en games al ruim €550 kwijt. Ik heb nog wel wat spellen voor de PS3 die ik uit wil spelen. Maar aangezien Sony aangegeven heeft dat binnenkort genoeg PS4 zullen zijn, vraag ik me af wat er met de prijzen zal gebeuren van zowel de PS3 als de PS4. Ik ben van plan beide consoles te kopen maar ik wilde graag jullie mening horen over wat momenteel het slimste is om te gaan kopen. Dus wat raden jullie aan? Of nu een PS4 kopen en wachten op een prijsverlaging van de PS3 of juist nu een nieuwe PS3 kopen en wachten tot de PS4 wat in prijs gedaald is?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...