Ga naar inhoud

Het complete bagger topic


Darklightbulb

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Rus Misschien heb je wel de ziekte van Asperger, ga een keer langs bij de huisarts en doe toch niet zo eigenwijs en arrogant. Mensen hier proberen je te helpen om een beter mens te worden. Maar als je er als een malloot op ingaat kan je botte en beledigende reacties verwachten. Een tip van mij, zie het eens van een andere kant en ga langs bij de huisarts voor een test;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat doe je niet Ilja. Je gebruikt drogredenen ('iedereen weet dat', het is logisch dat') en je meet met twee maten (jij vindt dat je hier je mening niet mag verkondigen terwijl je het goedkeurt dat iemand niet in het openbaar blijk mag geven van zijn gevoelens), maar als je komt wel steeds met artikeltjes over geïsoleerde gevallen, op basis waarvan je direct het hele westen afschrijft, en soms heb je ze duidelijk zelf niet goed gelezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>'die op basis is gebaseerd' Dat is contaminatie knul. Jij claimt dat je op VWO-niveau Nederlands hebt gehad, en daar leer je argumenteren en valse redeneringen herkennen, maar ik zie dergelijke kennis niet bij jou terug. Aan de ene kant vind ik je hardnekkigheid bewonderenswaardig, maar jij weet werkelijk niet wanneer je verloren hebt. En heb ik jouw toestemming nodig soms?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt zelf al een aantal keer een link geplaatst van je publieke optreden. Dat betekent dus dat (in ieder geval onder de mensen die zich in deze discussie mengen) je naam al bekend is. Het lijkt me dan dus vanzelfsprekend dat je je niet schaamt voor je identiteit. Zelf noem ik mijn naam hier niet omdat ik anders door mijn populariteit niet meer anoniem over straat kan. Tevens hou ik mijn facebook pagina graag privé en hoef ik niet honderden invites van fans. Jij zult hier niet zo veel last van hebben, dus wat dat betreft zit je aardig safe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ilja, waarom blijf je toch vechten? Iedereen prikt door die muur van je heen, dus het heeft geen nut. Je zoekt telkens weer een uitweg door opeens van de hak op de tak te springen. Heel typerend om te zien dat je weer elke mogelijkheid aangeijpt om proberen je gelijk te halen. Waarom zou je? Je eigen waarheid he je zelf al in je hoofd zitten, en het id duidelijk dat je daar niet vanaf wilt stappen. Kies voor herstel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...