Ga naar inhoud

CdAB 58 [LVIII] Aan jezelf twerken


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jah, dat is een site waarbij je met je muis een blaasding die wel eens bij voetbalwedstrijden ziet. Zo een: http://i.imgur.com/HIOg5Fx.gif En als je die schud dan krijg je na een tijdje een scherm vol met epileptische kutshit, maar dan moet je eerst flink schudden.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Witje, mijn duifje!! Witje jij bent toch m'n enige vriendje Jij bent mijn enige speelkameraad Ik speelde met jou zo vaak moeder en kindje Ik weet dat er geen liever duifje bestaat Maar nu lig je hier zo stil op m'n schoot Oh Witje mijn Witje toe ga nu niet dood Witje mijn duifje word wakker en gauw Witje mijn duifje ik hou zo van jou Laat ons weer spelen de hele dag lang Witje mijn duifje ik ben toch zo bang Ooit kwam jij uit een klein eitje gekropen Jij keek me aan met die ogen zo groot Je had nog geen veertjes je kon nog niet lopen Je lag bij je moedertje helemaal bloot Maar nu lig je hier zo stil op mijn schoot Oh witje mijn witje toe ga nu niet dood Witje mijn duifje word wakker en gauw Witje mijn duifje ik hou zo van jou Laat ons weer spelen de hele dag lang Witje mijn duifje ik ben toch zo bang ben toch zo bang Witje toe zeg iets ik wil je niet kwijt Ik denk dat mijn Witje nu slaapt voor altijd Slaapt voor altijd Slaapt voor altijd Witje mijn duifje word wakker en gauw Laat ons weer spelen de hele dag lang Ik ben toch zo bang Witje mijn duifje word wakker en gauw Witje mijn duifje ik hou zo van jou Laat ons weer spelen de hele de dag lang Witje mijn duifje Ik ben toch zo bang Ben toch zo bang

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...