Ga naar inhoud

CdAB 58 [LVIII] Aan jezelf twerken


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind niet (dit betekent dat ik dat negatief vind) leuk dat je zo anderen (met anderen bedoel ik Uhurus (Andere forumgebruiker (Belg))) persifleert. Ik wil dan ook dat je er onmiddelijk (en dan ook echt onmiddelijk (nu dus), echt onmiddelijk) mee ophoudt. ;-)) kusjes

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach het is gewoon Postal 1 HD als ik het zo zie en in zovele games moordt je mensen uit, kijk naar GTA de meeste spelen die shit om mensen af te knuppelen en vervolgens te overrijden. Daarbij is het een game en meer ook niet. Ik vind twinstick shooters wel tof dus ik speel hem toch wel een keer.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, doe niet zo jaloers jij. Ik spendeer dadelijk mijn hele avond met het schrijven van waarom ik zo geweldig ben en jij niet om vervolgens alleen maar door te janken als niemand reageerd. Overigens ben ik hetero, haha ;-) XxX Duvel is lekker :-) Joint op de lip ;-) Twee DJ vrienden die in mijn kont roeren :-)

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals in Postal 1 al was het doel om agenten en andere gasten met wapens af te knallen. Deze game overschrijft echt geen grenzen, het is eerder gedaan maar toen in tijd waar niet iedereen internet had. Ook al had die kerel een reden dat maakt het nog niet goed om mensen af te schieten toch? Hier over Postal 1: >There is no plot as such. The presence of a moving van on the first level suggests that the Postal Dude has been evicted from his home and is therefore "going postal", but no background story evolves during the game

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vergeet aids vandaag: >in-between levels, players are given a chance to delve into the Postal Dude's psychosis with ominous diary entries containing phrases like "The earth is hungry. It's heart throbs and demands cleansing. The earth is also thirsty...". The game ends with the Postal Dude attempting to massacre an elementary school, but failing due to having a mental breakdown and ending up getting captured by the government and incarcerated in an asylum. Echt niet veel anders als je het mij vraagt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...