Ga naar inhoud

CdAB 58 [LVIII] Aan jezelf twerken


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kende Postal nog niet, dus dit is de eerste game die ik tegen kom van zijn soort. En ja, Postal 1 is dan ook pittig heftig. Onschuldige mensen uitmoorden omdat het van de game moet is (of vind ik) gewoon heftig. Bij GTA bijv. is het je eigen keuze. Je hoéft niet elke npc aan gort te rijden.

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de keuze om Postal 1 en Hatred te spelen zonder dat ik iemand neer knal, maar dan is de lol er snel van af. GTA speel je ook niet alleen om rustig te rijden en alleen 'schuldige' mensen te afknallen en in genoeg GTA missies moet je ook onschuldige mensen kapot maken (de Kill Fenzies bijvoorbeeld) om verder te komen, vooral in 2, 3 en Vice City. De hoofd personages zijn ook geen lieve mensen het zijn moordenaar en criminelen. Daarbij is het een game, zolang je realiteit van een game kan onderscheiden is er geen fuck aan de hand.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Echt een schande dat dat album ooit naar buiten is gekomen. Het is niet een typisch Linkin Park album nee en dat vind ik dus het mooie eraan. Ik ben inmiddels geen 14 en meer en allang uit de wee is mij fase gerold. En "niet LP waardig", ik weet dat LP's voor de knappe en mooi elite mensen zoals ik zijn, maar zo erg is het niet.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...