Ga naar inhoud

Kobus' stageverslag


ElBassico12

Aanbevolen berichten

  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 maanden later...
Hallo PU-broeders, Ik ben bezig met het maken van mijn stageverslag wat 20 mei moet worden ingeleverd en het lijkt me leuk om jullie meningen over mijn werk erin te zetten. Dus heb je een positieve of negatieve mening over mijn functioneren, zet het hier neer en het komt gegarandeerd in mijn stageverslag. Hoe vinden jullie dat ik het gedaan heb? Wat deed ik goed en wat mag er beter? Gr's Kobus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind je geschreven artikelen erg leuk om te lezen, hier en daar wat lach momenten daar houd ik van. Ook vond ik het erg gezellig dat je regelmatig om het hoekje keek bij de community en natuurlijk gezellig mee doet in bepaalde topics zoals het CdAB bijvoorbeeld, de koffie voor de community vloog als warme broodjes over de website. http://content.gmdevteam.tk/emoticons/emoticon.php?i=tong2 Stel je voor dat ik in de schoenen stond van Ed dan zou ik je graag aannemen als redacteur. http://content.gmdevteam.tk/emoticons/emoticon.php?i=knipoog

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je - al dan niet samen met Alie, maar die komt niet echt buiten d'r topic - toch wel de eerste PU'er in tijden bent die het zo lang actief heeft volgehouden op de community en dat is op zich best het vermelden waard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kobus je bent een topper! Je voegt echt wat toe. Je bent actief op de site, frontpage en community. Sinds jouw komst is het nieuws up to date. En je hebt een originele en prettige manier van schrijven. Enige minpuntje, ik moet toch wat zeggen, lees altijd je artikel door voor dat je het plaatst om spelfouten en dergelijken er uit te halen. Kortom je ben een waardig PU werknemer en ik raad de PU dan ook aan om jou er achter de schermen bij te houden, of je ook voor de camera goed bent zien we later dan wel weer. Mijn steun heb je!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...