Arendjan Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Dat nummer staat voor hoeveel boterhammen je als ontbijt op kan. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Dat is hoeveel keer Ed jouw profiel bekeken heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MC-2 Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 >Krijg je collectibles Haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTA_yor Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Je krijgt pas collectibles bij level 200. Onder andere ingevroren drollen van Wouter of een wit gespoten Wii U controller van Jurjen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Hallo PU-broeders, Ik ben bezig met het maken van mijn stageverslag wat 20 mei moet worden ingeleverd en het lijkt me leuk om jullie meningen over mijn werk erin te zetten. Dus heb je een positieve of negatieve mening over mijn functioneren, zet het hier neer en het komt gegarandeerd in mijn stageverslag. Hoe vinden jullie dat ik het gedaan heb? Wat deed ik goed en wat mag er beter? Gr's Kobus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
itizxrandy Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Wat deze stormtrooper zegt, verschillende grammaticale fouten, verder heb je het na mijn mening goed gedaan;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 ^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Oh en er hoeft alleen een apostrof achter je naam trouwens, niet '-'s' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadcoreinside Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 ^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Je weet dat het een bijnaam is die hij heeft gekregen van Power Unlimited he? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Haha, fail. :') Bazige bijnaam dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maidina Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Vote voor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Ik zeg doen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pu-einstein Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 ^ Sluit ik mij volledig bij aan. Naast Trees een van de betere stagiaires. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 ^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maurice9 Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 True dat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Facelift Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 ^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Ik vind je geschreven artikelen erg leuk om te lezen, hier en daar wat lach momenten daar houd ik van. Ook vond ik het erg gezellig dat je regelmatig om het hoekje keek bij de community en natuurlijk gezellig mee doet in bepaalde topics zoals het CdAB bijvoorbeeld, de koffie voor de community vloog als warme broodjes over de website. http://content.gmdevteam.tk/emoticons/emoticon.php?i=tong2 Stel je voor dat ik in de schoenen stond van Ed dan zou ik je graag aannemen als redacteur. http://content.gmdevteam.tk/emoticons/emoticon.php?i=knipoog Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Kut. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Ik denk dat je - al dan niet samen met Alie, maar die komt niet echt buiten d'r topic - toch wel de eerste PU'er in tijden bent die het zo lang actief heeft volgehouden op de community en dat is op zich best het vermelden waard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Zowieso leuk dat je actief was in de community, en wat ik erg op prijs stelde was de koffie die je altijd speciaal uit Costa Rica, Brasil of Panama voor me haalde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Het zou trouwens ook raar zijn als Ed twijfels over jou zou hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Kobus je bent een topper! Je voegt echt wat toe. Je bent actief op de site, frontpage en community. Sinds jouw komst is het nieuws up to date. En je hebt een originele en prettige manier van schrijven. Enige minpuntje, ik moet toch wat zeggen, lees altijd je artikel door voor dat je het plaatst om spelfouten en dergelijken er uit te halen. Kortom je ben een waardig PU werknemer en ik raad de PU dan ook aan om jou er achter de schermen bij te houden, of je ook voor de camera goed bent zien we later dan wel weer. Mijn steun heb je!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 ^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Samuel eruit? Why for god's sake...?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.