ElBassico12 Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 Voor Wouter haal ik niet vaak koffie, voor Jan wel :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 True dat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 Jan kijkt graag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 Ja ja, moe enzo. Aids. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Razielll Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 yup kobus je doet het top gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BasiaN Geplaatst: 12 mei 2014 Delen Geplaatst: 12 mei 2014 Jouw artikelen zijn altijd duidelijk en bevatten de info die je wilt. Soms mist er wel wat info en een paar keer heb je ook verkeerde info gegeven (bijv. van een recent CS:GO artikel). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Bedankt allemaal voor jullie feedback. Dit komt er allemaal in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Probeer halve niet gekozen zinnen niet achter te laten in een andere zin. Is storend! Verder vind ik je humor awesome. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Heb je toevallig een voorbeeld? Daar zou je me heel erg mee helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Ik heb nu niet een link paraat, zou ik eventueel kunnen zoeken voor de 20e, maar ik weet niet of dat er van komt. Ik zal wat voorbeelden schetsen: ''Maar daar zullen jullie zal je nog even op moeten wachten.'' ''Er komt inmiddels aan gemaakt een eind aan.'' Gewoon wat slordige dingetjes die je over het hoofd gaat zien als je er te diep inzit of te vluchtig overheen leest voor je het post. Je schippert dan tussen wat mogelijkheden voor een zin, of hebt hem net aangepast zonder dat wat je had te verwijderen. Je ziet dan duidelijk dat het een foutje is en dat wordt dan vergeven, maar kan soms kan het wel irritant zijn. Haalt de leesflow er soms uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Heel erg bedankt, ik ga er bewuster opletten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 op letten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 (Y) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spyz0r Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Je hebt een goed gevoel voor humor, wel afentoe halverwege besloten om je zin toch anders te doen en dan vergeten het eerste deel van je zin aan te passen, overgens helemaal zo erg niet aangezien je meestal gewoon goede stukjes schrijft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gszebra Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Succes met inleveren vandaag!:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Eigenlijk gewoon je stukje nog eens over lezen. Dan haal je de fouten er wel uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Ik heb mijn stage afgerond met een 8,5 van PU en een 7 van school. Krijg nu een 8 (gemiddelde afgerond naar boven). Heel erg bedankt voor jullie input! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flami Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Gefeliciteerd met je mooie cijfer! Ga je ook nog je verslag in een aangepaste versie hier posten zoals zebra een keer vroeg? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Gefeliciteerd Kobus, geweldig cijfer! Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Netjes, een prachtige cijfer. Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paul_McCartney Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Asjeblieft :P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Dank je wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Theitanic Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Kobus je gaat toch niet weg hé? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Ik weet het niet, daar is nog niet over duidelijk. Als ik meer weet vertel ik het meteen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Ik weet het niet, daar is nog niets over duidelijk. Als ik meer weet vertel ik het meteen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.