COGsoldier Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Te laag. Toch gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Gefeliciteerd, mooi cijfer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gszebra Geplaatst: 27 mei 2014 Delen Geplaatst: 27 mei 2014 gefeliciteerd nog kobus! Wanneer krijgen we de aangepaste versie waar de geheimen van ed niet in prijs gegeven worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 27 mei 2014 Delen Geplaatst: 27 mei 2014 Soon! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Hoe plaats je een PDF bestand op internet zodat mensen deze kunnen inzien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 rapidshare? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 WeTransfer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Sendspace? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Ok, komt goed, Nog een paar kleine aanpassingen maken en ik zet hem online. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gszebra Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 komop kobus, we betalen je niet zomaar hoor.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Ja,ja :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flami Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thrawn-2 Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Ja ik ben ook reuze benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Het verslag bestaat uit 8 pagina's, want Slenderman! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Had ik eigenlijk wel moeten doen :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElBassico12 Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Bam, hier is het. Stageverslag en presentatie. Verslag is soms een beetje zakelijk en heb er een aantal spoilers uitgehaald :p. Presentatie is misschien leuker, maar zit geen beschrijving bij. http://we.tl/YPsWof7nw3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Leuk man! Ik zie ff zo snel 1 foutje. Pagina 14, 5de alinea mis je het woordje 'in'. Bij "Daar heb ik natuurlijk geen zin." Ik weet ook niet of dit het definitieve verslag is, maar het mist pagina nummering? Inhoudsopgave is wat slordig. En ik vraag me ook af of je leraren gaan begrijpen wat je allemaal bedoelt met sommige game benamingen, zoals perks en DLC, etc. Maar wel leuk gedaan, zeker met die Fallout talenttree! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gszebra Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Mooi verslag kobus, weet natuurlijk niet wat hier precies de eisen voor zijn. Verder inderdaad beetje slordig, maar dat mag de pret niet drukken **Ik ben bezig met het maken van mijn stageverslag wat 20 mei moet worden ingeleverd en het lijkt me leuk om jullie meningen over mijn werk erin te zetten. ** Oja en dat stukje miste ik toch wel een beetje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Dan hadden we ze zeker ook zelf mogen zoeken, in een donker bos, met een half lege zaklamp? :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gilan11 Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Leuk verslag. Veel originele plaatjes en teksten. Ik weet niet of je docent ze allemaal begrijpt maar wij in ieder geval wel. Je hebt echt veel goed werk verricht bij de PU en ik hoop eigenlijk wel dat je hier mag blijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 3 juni 2014 Delen Geplaatst: 3 juni 2014 Vet verslag kobus! Ziet er echt goed uit. >Zuiniger omgaan met jullie games. Spellen gewoon in doosjes stoppen als ze uit de console worden gehaald, dan gaan ze langer mee en kan je een mooie game-o-theek bijhouden. Lol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Goed stage verslag Kobus, ook heb je leuke termen gebruikt. Alhoewel denk ik niet dat de docenten het allemaal zullen begrijpen. Ook kan je een hoop duidelijke fouten eruit halen, maar dat mag de pret niet drukken. Je hebt een mooi cijfer gekregen en je hebt het verdient. Goed werk man. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Mooi stageverslag Kobus, ziet er tot in de puntjes goed uit! M`n complimenten. Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Over het algemeen heb je redelijk tot goed gepresteerd, hier en daar nog wel wat verbeterpuntjes. Over het geheel genomen heb je maatse tot bovenmaatse resultaten geleverd, met hier en daar nog wel wat aandachtspuntjes. Al met al was je inzet gemiddeld tot hoog, hier en daar nog wel wat puntjes van zorg. Kan je daar wat mee? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Ik zal t vanavond lezen en mijn weledele mening erover spuien hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.