Ga naar inhoud

Kobus' stageverslag


ElBassico12

Aanbevolen berichten

  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Leuk man! Ik zie ff zo snel 1 foutje. Pagina 14, 5de alinea mis je het woordje 'in'. Bij "Daar heb ik natuurlijk geen zin." Ik weet ook niet of dit het definitieve verslag is, maar het mist pagina nummering? Inhoudsopgave is wat slordig. En ik vraag me ook af of je leraren gaan begrijpen wat je allemaal bedoelt met sommige game benamingen, zoals perks en DLC, etc. Maar wel leuk gedaan, zeker met die Fallout talenttree!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi verslag kobus, weet natuurlijk niet wat hier precies de eisen voor zijn. Verder inderdaad beetje slordig, maar dat mag de pret niet drukken **Ik ben bezig met het maken van mijn stageverslag wat 20 mei moet worden ingeleverd en het lijkt me leuk om jullie meningen over mijn werk erin te zetten. ** Oja en dat stukje miste ik toch wel een beetje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed stage verslag Kobus, ook heb je leuke termen gebruikt. Alhoewel denk ik niet dat de docenten het allemaal zullen begrijpen. Ook kan je een hoop duidelijke fouten eruit halen, maar dat mag de pret niet drukken. Je hebt een mooi cijfer gekregen en je hebt het verdient. Goed werk man.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over het algemeen heb je redelijk tot goed gepresteerd, hier en daar nog wel wat verbeterpuntjes. Over het geheel genomen heb je maatse tot bovenmaatse resultaten geleverd, met hier en daar nog wel wat aandachtspuntjes. Al met al was je inzet gemiddeld tot hoog, hier en daar nog wel wat puntjes van zorg. Kan je daar wat mee?

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal t vanavond lezen en mijn weledele mening erover spuien hier

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...