Ga naar inhoud

A Song of Ice and Fire (Game of Thrones) SPOILERS!!!!


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk het eigenlijk niet, als volgens de rhaegar-lyanna theorie hij ook een draak is, is hij wss geboren op ongeveer hetzelfde tijdstip als dynaeris en kan hij best azor ahai zijn

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het een prima aflevering, maar het stoorde me wel een beetje dat ze in de serie nu doen alsof Jamie Lannister Cersei aan het verkrachten was terwijl dat in de boeken helemaal niet het geval is. Zijn hele personagegroei klopt nu opeens niet meer. In de boeken is hij na zijn terugkeer in King's Landing helemaal veranderd en wordt hij eindelijk de nobele ridder (zoals zij voorkomen in de dromen van Sansa), terwijl hij in de serie alsnog een gemene klootzak lijkt. Ik vraag me af hoe de regisseurs dat weer willen goedmaken...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Halo: The Flood is 341 bladzijdes dik en heeft een audioboek van 10u 30m. Het eerste ASOIAF boek is in z'n paperback vorm ruim 800 bladzijdes dik. Dat zou dan zo'n bijna 30u voor het eerste boek zijn. De boeken die daarna komen zijn in hun dikste uitgaves ruim over de 1000p. Dat zou zo'n 50u p boek zijn x 4. In totaal zo'n 230u op z'n minst aan audio.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een beetje op het web aan het snuffelen voor een set met de boeken (apart mag ook, maar dan kom je vaak wat duurder uit), want ik wil ze toch wel graag gaan lezen. Heeft iemand suggesties welke je het best kunt kopen? Ik zie een heleboel versies bijvoorbeeld met/zonder illustraties of de wat kleinere pocket edities etc... Persoonlijk heb ik mijn boeken liever met een harde kaft en in de geschreven originele taal, dus Amerikaans/Engels. Welke versies worden hier aanbevolen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...