Ga naar inhoud

Het grote Formule 1 topic


Westlander_0174

Aanbevolen berichten

Typisch Lewis dat ie gaat janken dat ze beter uit de race kunnen stappen en dan toch nog 5e plek halen.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Mercedes wel een stapje heeft gemaakt. Auto is stuk stabieler. Tegelijkertijd is Barcelona ook wel een circuit wat hun auto ligt. Ik denk dat ze in Monaco weer sterk zullen zijn. Als ze in baku er nog goed bij zitten mogen we wel stellen dat ze terug zijn

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had niet verwacht dat Russell consequent beter zou finishen dan Louie.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-2-2022 om 10:45, Avant-La-Lettre zei:

Ik heb er allemaal weinig vertrouwen in. De enige factor die bekend is is de motor, en daarin is Mercedes sowieso superieur. George Russell wereldkampioen 2022.

 

EDIT: De auto's zien er wel een stuk mooier uit dit jaar.

Van al mijn voorspellingen die fout zaten begin dit jaar was de voorspelling dat Russell beter zou zijn dan Lewis de enige die is uitgekomen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2022 om 20:26, DunneDraak zei:

Ik denk dat Mercedes wel een stapje heeft gemaakt. Auto is stuk stabieler. Tegelijkertijd is Barcelona ook wel een circuit wat hun auto ligt. Ik denk dat ze in Monaco weer sterk zullen zijn. Als ze in baku er nog goed bij zitten mogen we wel stellen dat ze terug zijn

Valt nu wel weer mee toch? Ze hadden in Spanje een nieuwe motor in de auto geschroefd. Ik kijk in ieder geval uit naar een hoop P8 finishes voor de grootste coureur aller tijden.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Valt nu wel weer mee toch? Ze hadden in Spanje een nieuwe motor in de auto geschroefd. Ik kijk in ieder geval uit naar een hoop P8 finishes voor de grootste coureur aller tijden.

Ik word zo moe van al die excujes die zijn fans verzinnen.

"Hij had last van de rode vlag in kwalificatie!"

Als hij zo'n rondje af had gemaakt was hij alsnog niet sneller dan Russell geweest 

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ook mooi dat Lewis 'my tires are gone'Hamilton als een bejaarde met Parkinson uit die auto kroop. Terwijl Russell nergens last van leek te hebben. Inb4 Mercedes die bij de FIA gaat lopen janken dat de hele auto ontwerpen over de kop moeten. terwijl ze het zelf kunnen verhelpen als ze zouden willen

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, DunneDraak zei:

De verschrikkelijke betrouwbaarder van Ferrari kwam de spanning van de race niet echt ten goede.

 

Wel mooi dat iedereen bij race 3 iedereen rbr had afgeschreven omdat ze totaal niet betrouwbaar zouden zijn...

Na de eerste drie races dacht ik ook wel dat Ferrari superieur zou zijn dit seizoen, maar niets in minder waar. Ze moeten hard werken als ze RB nog in willen halen. Leclerc kan de WDC misschien nog halen, maar voor de WCC kan Sainz echt niet op tegen Perez.

 

 

Ik vond Lewis wel bijna zielig in die auto. Er wordt ook wel geroepen dat de FIA wat aan het porpoising moet doen, maar dat ligt IMO echt bij de teams want sommigen hebben er amper last van.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook gewoon een makkelijke oplossing voor het porpoising probleem, de rijhoogte verhogen. Maar goed, dat kost veel snelheid dus daar wil Mercedes niet aan. Erg flauw om dan de FIA de schuld te geven en te janken dat je om het welzijn van rijders de regels wil veranderen, terwijl je zelf geen fuck geeft om het welzijn van je rijders.

 

Edit: whoops bericht van @DunneDraakniet gelezen dat precies hetzelfde punt maakt

aangepast door Avant-La-Lettre

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet aangehad, komend weekend maar ff proberen dan.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-6-2022 om 17:51, DunneDraak zei:

Wat vinden jullie van het commentaar bij viaplay inmiddels. Lees heel veel negatieve verhalen maar ik vind het niet dermate storend 

Ik vind het reuze meevallen. Is het van het niveau skysports? Nee, maar dat budget hebben ze ook niet. Ik vind het in ieder geval een stuk beter dan Olaf Mol & Jack Plooij. Het enige waar ze zsm mee op moeten houden zijn die nerd-grapjes van ze.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik  verwacht dat RB er inderdaad wel goed mee weg komt, vooral Mercedes en Ferrari zullen van de topteams er last van hebben.

Ik vind het ook wel jammer dat Haas nog maar één update gepland heeft voor Hongarije, en daarna aan de auto van volgend jaar gaat werken. Als Alfa en Williams nog een beetje hun best doen gaat Haas weer roemloos ten onder onderaan het kampioenschap.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ja was leuk. Die rondes na de safety car restart hebben denk ik bij elke kijker voor een natte plek gezorgd.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Wat heb ik me gisteren weer kapot geschaamd voor de bezopen Nederlandse "racefans" in Oostenrijk. Zowel de Nederlanders als de Engelsen laten zich echt van hun slechtste kant zien in de hele Verstappen / Hamilton rivaliteit. Net een stel voetbalhooligans.

Eens. Juichen omdat iemand met paar tientallen G's de muur invliegt is niet echt netjes.

 

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...