Ga naar inhoud

E3 2014 II


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
Ik vind dit een mooie dag om verder te gaan met de E3 discussie. Even mijn zegje over Sony. Uncharted 4: Kan niet wachten om gameplay te zien van een van mijn favoriete franchises. Deze keer vooral even om de graphics te zien. Ik denk dat dit een mooie standaard gaat worden waar andere developers in de toekomst naartoe kunnen streven. God of War 4: Die game doet het altijd goed, en zal denk ik verassend innoverend uit gaan pakken. Syphon Filter Reboot: Dit zou natuurlijk ge-wel-dig nieuws zijn voor de fans. WipeOut: Niet iets waar ik om sta te springen, maar heb altijd veel plezier beleefd aan die games, ook dit is weer zo'n titel die nooit telleursteld qua graphics, en de racegame om 4 player splitscreen te doen, als dat er in zit. The Order 1886, Voor alsnog mijn nummer 1 game waar ik naar uit kijk in 2014, dus kom maar op! Het is nog steeds een beetje een mysterie hoe die uit gaat pakken, dus ze kunnen nooit genoeg laten zien. Ninja Theory met een nieuwe game: Ik laat me verassen, een verassing in de presentatie is altijd goed. Guerilla games met een RPG: De PS4 had altijd nog een goede RPG exclusive nodig, en top dat ze er zo'n goede studio achter hebben gezet. En must, vooral om het genre wat de PS4 nu eindelijk gaat zien. The Last Guardian: waaaaaaaaaaat, hier hoeft denk ik niks over vermelt te worden. Quantic Dream: Hopelijk is die microsoft presentatie een beetje goed! Laat maar komen Media Molecule: Ik had niet zo'n zin in Morpheus bij de E3, ik wil veel van dat apparaat zien, maar liever ergens anders, Gamescom o.i.d. Maar kijk, als ze met een nieuwe MM game gaan komen, dan wordt dit prachtig gecombineerd en verandert het de zaak. Ik verwacht ook nog wel dat ze gaan beginnen met wat grote PS Plus aankonidigingen Als dit allemaal zou gaan gebeuren, zou Sony in ieder geval perfect zijn voor mij!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...