Ga naar inhoud

E3 2014 II


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sony E3 Persconferentie is verreweg de beste. Zoveel games... Die witte PS4. :oo The Order 1886 ziet er heul vet uit. Ff afwachten of het echt vernieuwend is, want het is wel weer vs zombies, maar we zullen zien. Nieuwe IP! Bloodborne trailer is erg vet. Lekker veel gore. Al lijkt de vijand weer verdacht veel op zombies....seriously? InFamous First Light. Fuck yeah! Leuke FarCry4 trailer. Mooie omgevingen in de Himalaya, maar gameplay wise niet veel vernieuwends gezien. Sowieso ziet het er super strak uit. Magicka 2. Errrug vet. Geinige trailer ook. Damn, nog een exclusive. Let it Die. Ziet er fris en vernieuwend uit. Het lijkt erop dat het een lekker bloederige fighter wordt. Hoogtepuntje van Giant Squid. Abzu. Sowieso voor mij persoonlijk erg vet vanwege de onderwater setting. Ben benieuwd. Nieuwe IP. No Man's Sky. Het idee dat je van planeet naar planeet kunt vliegen is erg tof en dit maakt de wereld vrij groot zullen we maar denken. Alleen het tekenstijltje valt me tegen... Playstation TV... lijkt mij eerlijk gezegd niets meer dan een onnodige gimmick. Hellyeah, ik dacht dat we het beste wel gehad hadden. !!!! Mortal Kombat X gameplay! Die nieuwe fatalaties zien er gruwelijk uit! The Last of Us trailer is mooi. Erg mooi. MGS V Phantom Pain. Heerlijk lange trailer. Oh wow, fucking vet dat je je GTA V data van de Xbox 360 kunt overzetten naar de PS4. Hierdoor zal ik wel weer beginnen met GTA V. Woohoo Arkham Knight gameplay! Damn, wat ziet die game er lekker uit. Batmobile for the win. Scarecrow maakt z'n grote comeback. Sick! Mooie aflsuiter met Uncharted 4. Zal ongetwijfeld een hele toffe game worden. Nu snel naar bedje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ze die nieuwe Suda51 game gingen showen dacht ik dat ze Lilly Bergamo gingen presenteren maar het blijkt dus nog een ander exclusive game te zijn voor de PS4. Fucking nice. En Bloodborne zag er ook vet uit, volgens mij was het van die gelekte screens en filmpje onder de naam project beast dat een beetje op demon/dark souls leek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sony ook niet echt super, Dead Island 2 trailer was erg tof maar geen exclusive natuurlijk. Bloodborne was wel erg vet, lekker dik Gothic sausje over die game maar het is alleen nog maar een CGI trailer. Weet iemand of Bethesda nog wat gaat doen tijdens deze E3? Hebben ze een eigen show of bewaren ze alles voor de Gamescom?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Halo 5 Halo master chief collection Uncharted 4 The order 1886 Sunset overdrive Bloodborne Assassins Creed unity The division Rainbow six Far cry 4 Tomb raider The witcher 3 Destiny Dragon age Ik wil ze allemaal sowieso hebben en dan zijn er ook nog games waar ik simpelweg eerst meer van wil zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat GoW4 er nog in zit. Ik weet niet waar ze moeten beginnen nu SPOILERS >>> de Locust en Lambent uitgeroeid zijn. Een 2e invasie lijkt me verschrikkelijk. Misschien het perspectief van de oorlog vanuit een ander gebied van Sierra ofzo?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...