Ga naar inhoud

E3 2014 II


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@goldengun Dan heb je vast alleen het laatste half uur gekeken want daarvoor kwamen ze volop met games. @Roan Lach maar gerust verder want ik meende het echt. Sony en Nintendo presenteerde tenminste goede en gevarieerde games allemaal met top graphics. MS toonde alleen maar (surprise) shooters, shooters, medieval rpgs. Het enigste wat leuk leek was project spark maar das gewoon een LBP kloon. En trouwens wtf was er toch met al die Dreamworks-achtige trailers bij MS voor exclusive games. Het zag er niet uit man haha.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik een reputatie hoog te houden heb: [Niet verrast, wel teleurgesteld.](http://www.vg247.com/2014/06/11/ubisoft-attempts-to-explain-why-assassins-creed-unitys-co-op-has-no-playable-women/) Je zou denken dat met zo veel medewerkers en teams die eraan werken, en dan gaan janken "te veel werk"? Kom op zeg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar heb jij het over? Microsoft had anderhalf uur games, en Sony had van 3-4 games en dan tot half 5 games... En exclusives is verder een kwestie van smaak. Wel ben ik jaloers op Bloodborne, waar niks is van laten zien maar ik hou van de studio gezien ze achter de Dark Souls serie zitten. Maar dat maakt weinig uit want tegen die tijd bezit ik toch al hoogstwaarschijnlijk een PS4.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de fanboys even een beeld te geven wat betreft de Nintendo E3 Line up: - Super Smash Bros. 3DS & WiiU - Pokémon Omega Ruby & Alpha Sapphire - Bayonetta 2 - Hyrule Warriors - Yoshi's Woolly World - Kirby and the Rainbow Curse - Xenoblade Chronicles X - Mario Maker - Mario Party 10 - Mario vs Donkey Kong for WiiU - The Legend of Zelda WiiU - Captain Toad: Treasure Hunters - Splatoon - Nieuwe Star Fox - The Legend of Zelda: Majora's Mask (wordt wellicht vanavond bij Treehouse aangekondigd) En dan het een en ander over amiibo, Gamecube Controller pack voor SSB etc. Behoorlijke lijst spellen. En nu mogen jullie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Dit is grappig.](http://kotaku.com/ubisoft-responds-to-assassins-creed-female-character-co-1589413130?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow) Nou, nu kunnen we er zeker van zijn dat de volgende AC (of zelfs DLC van Unity) een vrouwelijk hoofdpersoon heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel harder weggeblazen door Sony dan Microsoft. De exclusives van Microsoft vind ik wel ok maar Sony showt Little Big Planet wat er altijd wel leuk en vriendelijk uitziet en gewoon Uncharted 4, wat één van de beste game reeksen (?) zijn imo. Het is dan wel een gameconventie maar dat wil niet zeggen dat je geen TV kan showen. Zo heeft Sony ook gezegd dat je gewoon een controller kan aanschaffen en boem you are playing games. Het is wel allemaal game gerelateerd. Maar een Project Morphius showen is toch ook geen games? Dat is toch ook gewoon entertainment?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft en Sony hebben het beide goed gedaan maar de keuze ligt verder aan jouw. Ik ga dan toch voor Sony omdat ik vind dat die wat leukere exclusives hebben dat mij interesseert dan dat Microsoft heeft. Ze laten dan wel The Division zien maar dat is geen Xbox only titel. Hetzelfde geld voor Tomb Raider.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...