Ga naar inhoud

Woordgrappen


berenboffer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 299
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zeker in die vestiging in Delft ja ik ken dat lekker dicht bij huis lekker lui enn later niks bereiken en op de bank voor de pc eindigen terwijl je droomt over een groot Duits rijk.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen psycholoog maar ik wil je toch aanraden iets nuttigs te gaan doen in je vrije tijd (werken, sporten). Denk dat je dan vanzelf over je depressiviteit afkomt doordat je andere dingen aan je hoofd hebt.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat klopt. Ik wou niet verhuizen; er werd mij op de één op de andere dag verteld dan in verband met de relatie van mijn moeder wij gingen verhuizen. (Haar vriend woonde nabij Arnhem en mijn vader is al een paar jaren dood, dus in principe niets om achter te laten, op een paar familieleden en mijn vrienden na dan.. slim mam!) Aangekomen in Arnhem had ik totaal geen zin om een sociaal leven op te bouwen en ging ik aanvankelijk maar met gematigde zin naar school. (Het lag ook aan de school waar ik naartoe ging.) Heb wel later een koksopleiding gedaan - wat vroegtijdig beeindigt werd -, bij een banketbakker en restaurant gewerkt, en zit nu weer op school, met wat meer motivatie, maar niet significant meer.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...