Ga naar inhoud

Vindictus


Maikush

Aanbevolen berichten

> Dat haalt het gemiddelde graphics niveau van MMORPG's zwaar omhoog. De characters zelf zien er goed uit, maar de boss (een spin) die omhoog klom op een toren, was gewoon verschrikkelijk om naar te kijken. Als je voor Engels 5x een 3 haalt en één keer een 10 wil niet zeggen dat je gemiddelde dan direct een 8 of 9 is. Dit geldt ook voor MMORPG's en graphics. Reden dat MMO's vaak niet verbazingwekkende graphics hebben is zodat het meer toegankelijker is voor een grotere doelgroep. Voor een F2P-game vind ik Vindictus er goed uit zien. Jouw mening is dat je Vindictus er niet spectaculair er uit vindt zien, prima, maar verwoord het dan anders. @Enzevil Het lijkt me wel geinig om te proberen maar ik ben nooit echt snel tevreden over andere MMO's. Voornamelijk omdat ik altijd WoW speel, en dat vind ik nagenoeg perfect. (Private server overigens, na WotLK is het bagger geworden.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als je hoger komt krijg je meer special attacks, vettere gevechten, betere content, transformaties, raids, etc. Op het begin is het een beetje repetitief, maar later krijg je veel meer variatie in gameplay. Gek, meestal is het juist andersom. Het begin gevarieerd en later steeds meer repetief.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het begin heb je bijvoorbeeld met de Archer class geen een speciale skill en later een hoop. Eerst schiet je een beetje normal arrows en later knal je een arrow rain uit de lucht bijvoorbeeld. Dus er zit later zeker meer variatie in de gameplay. Dit geldt overigens voor alle classes.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graphics maken ook niet veel uit, maar als de gameplay houterig is en saai, dan zouden de graphics het opzich nog omhoog kunnen halen. Echter is de gameplay gigantisch houterig, en ziet het er niet uit. Vooral toen die spin die toren op klom. Speel dan maar TERA, dát ziet er mooi uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Echter is de gameplay gigantisch houterig, en ziet het er niet uit. Vooral toen die spin die toren op klom. Haha. Je baseert alles op die spin? Speel maar verder, speelt helemaal niet houterig naar mijn mening. En ik vind het er prachtig uitzien. Overigens zeg je dat graphics weinig uitmaken, maar vervolgens zeg je dat ik TERA moet spelen omdat dat er echt mooi uitziet? Bekijk maar eens gameplay videos wat Vindictus later te bieden heeft. Het hoeft je niet aan te spreken, natuurlijk niet. Maar al te snel oordelen is ook niet goed.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speelt erg houterig. Het is verschrikkelijk dat je al die skills krijgt pas bij het einde, waardoor je door zou moeten spelen. Overigens was die Spin een voorbeeld. Toen ik al bij de eerste cutscene was, ergerde ik me al dood aan hoe die pijlen werden afgeschoten. Vervolgens klim je dus dat kasteel omhoog waar elke verdieping bijna precies hetzelfde is en de trappen vaag geconstrueerd. Dan denk je eindelijk uit dat vreselijke kasteel te zijn, kom je in een stadje met nog minder sfeer. Nou, great. Waar ik me misschien nog het meest aan ergerde was het customizen van je character. Ik kon maar uit 6 (uit me hoofd) haarstylen kiezen. De andere moest je later pas unlocken. Het pluspuntje aan deze game is wel de conversaties. Maar zelfs dat kon beter. Als je een huis binnenstapt voor een quest, zie je dat je een getekende achtergrond voor je knar krijgt, waar op de voorgrond een conversatie afspeelt. Ze mochten de kamer heus wel 3D inrichten en als je dan met iemand praat, dat je dan een gezicht krijgt te zien met daaronder wat hij of zij zegt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk kunnen voor sommige de game tegenvallen, dat is begrijpelijk. Vrijwel geen één game is perfect, ook Vindictus niet. Maar dat heb ik ook niet gezegd. Het is voor mij gewoon een heel vermakelijke MMORPG, die gratis is. Natuurlijk is het niet altijd geweldig, maar het is zeker leuk met vrienden tussendoor te spelen.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alhoewel het spel op het begin saai kan lijken, raad ik aan om tóch even door te zetten of een andere class te proberen. Ik vind zelf de Archer class (Kai) het leukst. Op het begin heb je geen een vette skill, dus kan het nogal vrij saai worden. Maar nu ik alle beschikbare skills heb, vind ik het echt geweldig om te spelen!

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...