Coldhandz Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 Dit is wel een hele subtiele poging om refer awards te krijgen zeg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 ^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Theitanic Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 Joshua stopt ook nooit he ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 10 maart 2014 Delen Geplaatst: 10 maart 2014 Slotje plz, dit is gewoon bedelen op gratis champs, in-game rewards en stuff. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knakworstjes Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 wow, ik wist niet dat mensen hier boos om zouden worden. Het is tuurlijk om extra ingame punten te krijgen. Als je een extratje kan krijgen is het altijd handig, ik ben een echte Hollander. Maar als ik ook mensen een nieuw spel kan aanbieden en misschien met Nederlanders kan spelen is het toch leuk? Ik ben die Joshua niet, wel triest zeg mensen altijd Joshua noemen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Luister, je bent nu mensen gewoon aan het vragen om die game te gaan spelen en dat jij dan gratis dingen krijgt die zij natuurlijk ook willen. Deze links stuur je naar je vrienden en gooi je niet op community pagina's want zo zit het niet in elkaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knakworstjes Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Ik doe dat blijkbaar wel. Maar wat is nou je probleem jochie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Het probleem is dat je op straat veel meer geld kan vangen dan dat je kans hebt dat wij via die link gaan signen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coldhandz Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Degenen die uberhaupt al op dit topic klikken zijn 9 van de10 keer mensen die het al spelen en dus geen account hoeven te maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knakworstjes Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Je en de mensen die het al spelen kunnen zo hun naam postten en dan voeg ik ze toe. Daar heb je dus wel gelijk in Coldhandz. Maar ik snap niet waarom asassins er zon probleem van maakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knakworstjes Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Is assasins die Joshua Theitanic? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Vind het hinderlijk maar dat is mijn mening maar als je hier http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/algemeen-league-of-legends/ je summonername opgooit dan word je vrij snel toegevoegd door vele spelers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knakworstjes Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 ja het is nu wel duidelijk dat je het hinderlijk vindt. Maar ik denk dat jij nu eerder hinderlijk bent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dikkedraak Geplaatst: 23 april 2014 Delen Geplaatst: 23 april 2014 Hoe moet ik dat dien??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 23 april 2014 Delen Geplaatst: 23 april 2014 http://www.youtube.com/watch?v=SAnjUhQvGi0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dikkedraak Geplaatst: 23 april 2014 Delen Geplaatst: 23 april 2014 Ook grommen zegmaar dat t echt lijkt dat je boos bent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.