Ga naar inhoud

CdAB 43 [XLIII] Wie niet waagt, die blijft maagd


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Photoshop van Orangemic waarin ik zeg:'' Maar het spijt mij echt voor wat ik gedaan heb, ik zou mij nu gedragen! Ik ben gewoon jaloers op de mods!'' incoming.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woep woep, voor Management & Organisatie zeer waarschijnlijk rond de 7,5 met normale normering, sowieso al een ruime voldoende met alleen de exacte getallen die ik goed heb. En dan zeggen dat je in de vakantie moet gaan leren, ben gister begonnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens examenklacht.nl ligt mijn cijfer dus tussen de 6,9 en 7,9. Bang dat ze het naar beneden gaan doen gezien hij voor mij makkelijker leek dan voorgaande jaren, maar hoop op hoger, gezien ik een 7,6 nodig heb om een 8 te staan gemiddeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raul Ja, maar niet helemaal. Zou in een normale toetsweek max uurtje besteden aan vakken waar ik wel redelijk in ben, maar door die lange examens oefenen heb ik wel een hele zondag eraan besteed. Examenvrees echt nauwelijks, had de hele tijd veel zelfvertrouwen tot 10 minuutjes voor de toets, maar dat ging ook wel snel weg na even bezig te zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...