Ga naar inhoud

CDAB 40 [XL] Dikke wijven en eieren


NoseJob

Aanbevolen berichten

Topic 2 gaat alleen maar over verhalen, topic 3 is al meer dan een jaar dood. Topic 1... ok, true. Maar die was alsnog redelijk dood, en de ideeën erin waren nou niet bepaald uitgewerkt. IMHO hebben Encrypted en ik dat wel ietsjes beter gedaan. Bovendien, in dit topic is unieke shit belangrijker. That said, wanneer worden de zoekalgoritmes nou eens verbeterd? Ik heb verschillende zoektermen gebruikt, en kon geen van deze topic vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nu mijn gamescenario: Het is 2020, Iran en Rusland zijn Israël binnengevallen waardoor de oorlog verklaard werd. Amerika als bondgenoot van Israël vocht mee in de oorlog. De europese landen werden volgens geclasificeerde documenten (later meer over deze documenten) gedwongen door Amerika om mee te vechten tegen Iran en Rusland. Rusland, die aan het verliezen was, vroeg om hulp aan China en Noord-Korea. Beide landen boden hulp en zo werd de derde wereldoorlog gestart. 2 jaar later kruip je in de huid van Alex, een 19 jarige jongeman. Hij woont samen met zijn vader, moeder, 2 broertjes en zusje in Amsterdam. Op een dag kwamen 5 gevaarlijke en hongerige mensen. Ze wilden al het eten hebben die alex' familie had. Toen hun verzoek werd geweigerd werden de vader, moeder en 2 broertjes neergeschoten. Alex en zijn zusje waren de enige overlevenden. Ze konden niet langer in nederland blijven. Ze moeten met z'n tweeën overleven en een veilige plek zoeken. Ze gaan richting Frankrijk want daar is een vluchtelingen kamp waar ze kunnen verblijven. Onderweg komen ze langs het belgisch overheidsgebouw waar ze wilden overnachten. Tijdens hun verblijf vonden ze documenten die een einde aan de oorlog kunnen maken. Ze gingen door richting Frankrijk naar het kamp en komen onderweg veel schoften en klootzakken tegen (en heel veel characterbinding). Eindelijk aangekomen in het kamp met de documenten, zocht alex naar de leider van het kamp. Nadat alex de documenten aan de leider liet zien zei de leider dat alex naar zweden moet om de documenten naar een persoon genaamd Peter File te brengen. To be continued..... (als ik positieve reacties krijg dan)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...