Ga naar inhoud

Koningsdag Praathoek


Squall-2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Ik ga eerst wat kraampjes en cafe's bezoeken in Pietermaai, zoals elk jaar weer vollll aan de Polar daar. En als het donker begint te worden gaan we allemaal naar Latin Village bij landhuis Brievengat. Latin Village is voor de eerste keer dit jaar op Curacao, ben erg benieuwd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom net terug van Utrecht, omdat ze het daar altijd een dag eerder vieren, dus ook de rommelmarkt. Was voor mij de eerste keer dat ik in het centrum van Utrecht was en het was redelijk gezellig. Veel mensen en lekkere wijven op straat, overal muziek en allejezus wat een verschillende hoeveelheid aan eettentjes hebben ze daar! mmmh! Maar het was er niet écht gezellig.... Ik heb niemand gek zien doen/zien feesten/dansen ofzo. Allemaal een beetje stijfjes, beetje jammer. De rommelmarkt is echt wel de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Voorheen stond Breda op nr.1. Duizenden kleedjes en dan thuiskomen met 1 sega megadrive spel en dan is het nog een voetbal spel ook :S. Zag nog wel wat cubes, ps1/2 en xboxen, maar allemaal niet compleet, een te gare verzameling of te hoog geprijsd. Vond verder nog een leuk Gogeta, spiderman en zo'n Simpsons alien poppetje. En het leukste was een Superman Masterpiece Edition box (zonder figuur helaas) met 2 stripboeken. Hele mooie editie. Alles bij elkaar was ik 14 euro kwijt. Ik weet dat het elk jaar minder wordt, maar het wordt nu toch wel heel erg schraal zeg! Als ik morgen klaar ben met speuren ga ik me helemaal klem zuipen/blowen om de slechte vangst te doen vergeten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Koningsdag en voorheen koninginnen dag is nu niet echt mijn ding. Wel zal ik nog even over wat rommelmarkten lopen en kijken wat de mensen allemaal te koop hebben. Meestal vind je hier nog wel wat leuks voor de verzameling of gewoon hebben dingetjes. Wens iedereen een fijne dag en veel plezier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...