Ga naar inhoud

Koningsdag Praathoek


Squall-2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ps2 phat met alle kabels en 2 controllers --> 10 euro Devil may cry 4 PS3 --> 3 euro Just cause 2 + Oblivion compleet voor PS3 --> 7,50 euro Pac man world 2 PS2 --> 1,50 euro Jak en Daxter precursor legacy --> 2 euro Red steel Wii + might & magic clash of heroes DS --> 7,00 euro Flintstones bedrock racing + Jak X PS2 --> 4,00 Donald duck power duck PS2--> 2,00 euro Mortal Combat 3, Boulder dash en de smurfen GBC --> 5,00 euro
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus wat ik heb gescoord op Koningsdag: Mario Kart 64 (In doosje) Ratchet And Clank 2 Fire Emblem: Path of Radiance Pokemon XD Gale of Darkness Sonic Adventure DX Directors Cut Resident Evil (Remake) Super Mario Galaxy Black & White Pilotwings Resort Mario and Sonic at the Olympic Games 2012 Beaterator Super Mario Land Super Mario Land 3 Wario Land Donkey Kong Land Gameboy Advance Final Fantasy VII Advent Children Final Fantasy XII The Complete Guide Limited Edition
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een PS2 met 2 controllers, 8mb Memory card en Ratchet and Clank Gladiator voor €35 gescoord. Maar toen ik thuis kwam bleek dat de controls bij de Playstation zelf niet werkte. Dus ik ben gelijk weer terug naar de markt gegaan! En na een beetje moeite en een kleine discussie heb ik het geld terug gekregen. Echter de verkopers van Ratchet and Clank en de Memory Card waren al weg. Dus die heb ik nog over.. Iemand interesse?

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...