Ga naar inhoud

Koningsdag Praathoek


Squall-2

Aanbevolen berichten

Goed dit is mijn vondst: Pokemon Stadium in doos met boekje en transfer pack, zonder spel, maar die had ik al dus nu is het compleet :) 2 euro Gameboy Kings of the Zoo, Solomons Club, Madagascar, F-1 Race, Rayman, Rayman 3 en Indiana Jones met opberg gameboy kistje voor 4 euro bij elkaar MS Pac-man Plug&Play 2 euro Gameboy Tetris, Super Mario Land 1 en 2 en de smurven voor 1 euro bij elkaar Link's Crossbow Training WII, geen flauw idee, 2 euro? The Offspring CD, 50ct The Legend Of Zelda Spirit tracks doosje met The Phantom Hourglass spel er in, gratis :) PSX Super game converter Action Replay met Super Mario World, Super Mario Kart en Super Kick Off 3 boekje, 1 euro? The Making Of Judge Dredd hard cover long book, 1 euro Verzamel kaarten Batman/X-men 17 stuks 2 euro Gogeta grote pop 1 euro Luigi en Yoshi MCDonalds poppetjes 50ct Super Kick Off Sega Megadrive, 2 euro 2 awesome grote Transformers die geluid maken, kleine transformet auto en spiderman motor, 4 euro Batman, 2 oude turtles, iron man en captain amerika poppetjes, tja..2 euro ofzo? 46 Star Wars poppetjes, bijna alleen maar super zeldzame, met wapens, 1 rijdier en 4 voertuigen voor maar 4 fucking euro!! Kingdom Hearts 2 en Dragonball manga book, 2 euro 1 mega groot Transformer vliegtuig, 2 euro 1 Turtles maak je eigen turtles van gips pakket gebeuren, heb ik incompleet op zolder liggen van vroeger, nu weer compleet voor 2 euro En nu het mooiste wat eigenlijk het enige is wat heel gisteren nog goed maakt: Een MSX Graphic Tablet in puntgave doos met puntgaaf piepschuim en puntgave handleiding, compleet voor 7,50. Staat op internet tussen de 60-100 euro. Zag verder nog een PS3 fat 60 gig te koop staan voor 25 euro, maar die had al kuren, wilde hem wel maar twijfelde, is door een ander gekocht, vond het jammer, maar achteraf is een PS3 met kuren 1 die niet lang meer leeft denk ik. Volgens de vrouw kon het ding niet uit (dat alleen het rode lampje brand) en bleef hij aanstaan (alleen groene lampje) Verder kocht een vent net voor mijn neus een SNES met Kick Off 3 in doos. Die heb ik beide al, maar had het toch kunnen doorverkopen als de prijs gunstig was. Mjah. Zag ook nog genoeg PS1/2/3, PC, cubes met spellen en gameboy spellen liggen, maar al die titels waren super gaar of ik had ze al of mensen vroegen er teveel voor. Net als die Skylanders, iedereen wilde er van af, maar wel 7,50 voor 1 poppetje vragen. Nee dank je. Al met al 39,50 kwijt en dan nog eens zeker 60 euro aan bier en vreten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...