Ga naar inhoud

The Walking Dead (tv-serie)


Roan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoe kan het toch dat de natuurlijke selectie mensen van jou soort niet allang heeft uitgeroeid? Ik denk dat het tijd word voor een serieuze Dictator die ECHT het beste wilt voor zijn volk, en enkel mensen als jou in een concentratie kamp gooit. Zo dat leek me vrij zinnige taal geschreven door, idd, een neger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

18-jarige blaat. Het feit dat jij denkt te weten dat de gemiddelde neger-pik best groot is, vertelt mij alleen maar dat je er een speciale interesse in toont. Je zult minstens 10.000 pikken vergeleken moeten hebben om tot een betrouwbare conclusie te komen. Ik wist al dat je een pedo was, maar dat je ook nog een negerlullen-fetish hebt had ik niet achter je gezocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah, vindt het in seizoen 3 wel weer mee vallen. Maar dat komt allemaal door Shane hé. Door dat die vent doorsloeg met de zombies in de schuur, werd iedereen ongerust. In seizoen 3 is het zeker weer een groep. Dale was echt een tof personage, en hoe hij dood ging was echt zonder respect. Niet door de kogel, maar door de zombie, terwijl er net een ruzie was in de groep. Over de zwangerschap van Lori vindt ik het wel meevallen. Een serie kan niet alleen maar leuk zijn. Ik had gehoopt dat Shane en Rick keigoede buddies werden, dat niemand behalve de kut mensen dood gingen. Maarja, dat gebeurde natuurlijk niet. Anders zou niemand het kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk Avant-La-Lettre, zo kan het ook. Ipv een stoere anonieme comment te maken, gewoon andwoord geven op de vraag. @ Boemer, wat is zijn belangrijke rol dan precies? Want volgensmij heeft hij geen speciale kwaliteiten behalve dan in combat misschien. En hoe kan het eigenlijk dat deze negert het overleefd na 7 maanden zonder kip? Of dat niemand zijn telefoon kwijt is geraakt, ooh wacht geen afnemers natuurlijk. Sorry had ff zin om ook zogenaamd grappig te doen. SLaat totaal niet op jou comment.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben best een serieuze poster naar mijn mening. Mensen die beginnen over "huil huil huil de negers praten te weinig iedereen in deze wereld is tegen ons en zwaar racistisch boeheoeheoehe" kan ik moeilijk serieus nemen. De enige manier om met dat soort figuren te communiceren is door ze een beetje op te stoken, het is niet alsof er een zinnig woord uit komt. Dat bewees je in je tweede post, waar je alle andersdenkenden een enkeltje concentratiekamp toewenst en het vervolgens "vrij zinnige taal" durft te noemen :'''). Oh ja, daarna beschuldig je me van pedofilie (lol! Alsof pedofilie een probleem is). Je snapt het niet en zult het nooit snappen, als je zelf wat minder huilt over je etniciteit en hoe deze door anderen in beeld wordt gebracht zullen anderen dat ook niet doen. Zak.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb AMC niet beschuldigt van racisme fool, ik zei alleen dat het me opviel. En racisten als jezelf "andersdenkenden" noemen geeft aan hoe ingekrompen jou gedachten in werkelijkheid zijn. Door mensen als jij die meteen dit soort uitspattingen doen blijf je van die "huil, huil"negers houden, je laat ons geen keus. Laat iedereen gewoon in zijn waarde, geef andwoord, of houd anders je mond dicht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrij nutteloze discussie dit eigenlijk. Je komt jezelf nog wel een keer tegen ergens ;) als je een keer gereanimeerd wordt door een "neger paramedicus" bijvoorbeeld. Denk dat je gedachten opeens 180 graden zullen draaien. Maarja, Ruud Gullit is wel een baas toch want mede dankzij hem hebben we het EK gewonnen. Of AFrojack is ook al zo een toffe peer, ookal is zijn vader surinaams.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van T dog vond ik het jammer dat hij niet Merle ze hoofd verbouwde toen deze aan het dak vast zat. Verder vind ik dat hij zich wel goed tot linkerhand van rick ontwikkeld. Michonne zal zich nog wel ontwikkelen tot één van de intressantste characters. Ps dit heeft echt niks te maken met donkere huidskleur. Weet je die donkere man en zijn zoontje op het begin ( DIe zijn vrouw was verloren en het zoontje die rick neersloag op het begin;) ^^ Dat was een van de betere stukken in de walking dead.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast, kalm aan! Je moet je niet zoveel aantrekken. Ik bedoel iedereen kan ze mening hebben op basis van slechte ervaringen. Ik kan met gekleurde mensen heel goed overweg, maar met marrokaanse mensen kan ik wat minder overweg omdat ik voor no reason is inmekaar ben gebeukt:). Toch heb ik ook marrokaanse vrienden en dat bewijst dat je overal rotte appels heb die het verpesten voor de rest. Ik denk dat je niet zo serieus van dingen moet aantrekken dan komt alles goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaharmy? Concentratie kampen is geen goed punt om te noemen. Ik bedoel mijn familie stond niet aan de goede kant in de oorlog, maar dat soort dingen kunnen gevoelig liggen. @ Avant-La-Lettre: Ik had van jou wel beter doordachte posts verwacht. Het is een beetje walgelijk om iemand te stangen met vooroordelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht van wel. Het was één van de sterkste stukken in de walking dead. Ik zat echt op het punt van me stoeltje. Verder denk ik dat T dog en michonne zich toch moeten ontplooien. T dog moest op het begin wat ballen tonen tegen Merle toen deze vastzat. Verder vond ik het dialoog met dale toen T dog ziek was door bloedvergiftiging een goed stuk. Mensen wat baal ik dat Dale dood is./
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...