Ga naar inhoud

Singeplayerman of Multiplayerman?


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

Eerst singleplayer om het spel te verkennen. (bijvoorbeeld de wereld verkennen en ronddwalen in het al zo prachtige skyrim) Daarna knallen in multiplayer (bijvoorbeeld in de halo games) skyrim blijft bij mij de nummer 1 in singleplayer RPG.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Singleplayer. Multiplayer vind ik eigenlijk alleen leuk met vrienden / bekenden en dan het liefst een beetje games waarin je moet samenwerken (ME3, BF3 etc.). Ik heb 4 jaar lang WoW gespeeld maar op een gegeven moment was ik daar wel klaar mee. In de singleplayer games (die ik van te voren ook alleen maar speelde eigenlijk) kan ik afk gaan zonder gezeur, alle lore verkennen zolang ik dat wil etc. etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Single-player zonder twijfel. Er zijn wel een paar multiplayers die ik veel speel (Unreal Tournament 3, League of Legends en StarCraft 2) maar die vallen in het niets tegenover het aantal tijd dat ik al in singleplayers heb gestoken. Als grote RPG liefhebber ligt SP sowieso nogal voor de hand, een deel is immers nog niet vervuild met overbodige multiplayers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...