GrandWizard Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Wanneer komt er weer een Game Room van een 'bekend' persoon? Vond dat altijd wel tof om te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Wanneer word er is wat gedaan met alle kritiek die hieronder staat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flami Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Vlak Wouter niet uit, ik vind hem een van de beste redacteur op putv. Maar idd niemand kan de genialiteit van Awkward ooit halen. En Maarten en Wouter waren een fantastisch duo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
404notfound Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Inderdaad, was altijd best tof. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
colinch Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Dat was inderdaad altijd wel leuk om te zien^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kappa132 Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 ^ Ze zijn vast erg druk ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 dit ^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 Pfff... Wel vragen wat er verbeterd kan worden en er vervolgens niks mee doen. Vraag het dan niet. Word hier niks met kritiek gedaan, er word niet eens op gereageerd. En als ze er op reageren krijg je altijd het antwoord dat er aan word gewerkt. Stelletje sukkels loopt er rond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 Lijkt me dat je dan shit moet kijken om te zien of er iets mee gedaan wordt. Geen trailer meer voor de Let's Play samenvattingen. Ik gaf Jurjen een aai over de bol daarvoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 Dat er 1 klein kut dingetje is veranderd zegt toch erg weinig. En ja ik kijk genoeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 Alsof ze gelijk alles kunnen veranderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik had ook Tjeerd een bericht gestuurd met dat het handig zou zijn als er een knop bovenin zou staan met pustore, want niemand weet dat de pustore bestaat tenzij je de artikel heb gelezen toen het gelanceerd werd. Hij zei dat hij het ging regelen en dat hij het een goed idee vond, maar dat is al een paar maanden geleden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 Dit topic is van 5 maanden terug BoemerHD, dan mag je toch wel verwachten dat er al aardig wat veranderd is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 8 september 2014 Delen Geplaatst: 8 september 2014 Nieuwe content bedenken neemt helaas veel tijd in beslag, JustKloesoe. Al helemaal met de bezetting die we tot voor kort hadden. We zijn retedruk met het bedenken en maken van nieuwe shit en die moeite begint nu eindelijk zijn vruchten af te werpen. Een tijdje terug hebben we de Hardwarehoek gelanceerd en vanaf deze week beginnen we met een nieuw YO!POST! seizoen. Ik hoop dat jij - en natuurlijk de rest van de Pummunity - van de nieuwe video's gaat genieten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 8 september 2014 Delen Geplaatst: 8 september 2014 Nice! Op welke dag verschijnt de nieuwe YO!POST!? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
legendofbralo-2 Geplaatst: 8 september 2014 Delen Geplaatst: 8 september 2014 De gameroom van... Vond ik altijd gaaf. Ik wil die van Tjeerd sws nog eens een keer zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
404notfound Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 En die van Wouter ook! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
core-gamer-3000 Geplaatst: 12 september 2014 Delen Geplaatst: 12 september 2014 ja, dat was vet! mag baklap tv ook weer terug... plz Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suuselientje Geplaatst: 13 september 2014 Delen Geplaatst: 13 september 2014 Meer diepgaande video's over videogames, geen puberaal door elkaar heen geschreeuw... Hoe jullie bijvoorbeeld E3 verslaan is geweldig! Perfecte informatie maar hier en daar ook een beetje humor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roeland.mijderwijk Geplaatst: 15 september 2014 Delen Geplaatst: 15 september 2014 Eens. Gameroom is echt supertof. Pas nog eens alles terug zitten kijken. Heeeel leuk, ook voor de retro heads onder ons Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roeland.mijderwijk Geplaatst: 15 september 2014 Delen Geplaatst: 15 september 2014 Misschien een idee om eens in de zoveel tijd een tof video item te maken met een aantal pas gereleasede xbox arcade, psn, estore, steam games? Basically indies/downloadables dus... Eigenlijk een soort downderdag in een videojasje dus. Alleen hoef ik niet elke week al die crappy ass titels te zien dus met een andere frequentie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 Vind ik helemaal geen slecht idee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 De Gameroom van... is nog zeker niet afgeschreven! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 Ik lees je comment nu pas, maar ik neem hem mee in de eerst volgende vergadering. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mister.Me Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 Misschien een item bedenken waar wij ook betrokken bij worden (en dan bedoel ik in de video). Ik heb verder hier nog niet over nagedacht dus dat ga ik zelf nog even doen (anderen zijn altijd welkom om mee te denken als ze dit ook leuk vinden). Verder zie ik Ed nog graag een eigen (extra) rubriek krijgen, ik lees de PU al jaren en mijn neven daar voor (dus heb alle bladen wel zo'n beetje gelezen) en kan altijd erg genieten van Ed (weet uiteraard niet of die daar zelf tijd voor heeft). Tja dat was het wel een beetje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.