Ga naar inhoud

Samson en Gert fans United


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 284
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vandaag tot sequence 8 gekomen. Vooralsnog weinig tot geen bugs of glitches ondervonden. Het verhaal is tot nu toe goed te doen en best interessant. Bellec is naar mijn mening het meest interessante character. Het vechtsysteem is wat minder vloeiend dan de voorgaande delen. Daardoor is het iets moeilijker, zeker in het begin, maar is een kwestie van wennen. De AI is ook wat stugger gemaakt, maar dat maakt de gevechten een stuk interessanter. Minpuntjes zijn de lange laadtijden. De graphics hadden beter gekund, vooral de cutscènes zien er af en toe niet uit. Voice-acting is goed, maar de synchronisatie is af en toe om te janken. Pop-ups voor die skillpoints zijn vreselijk irritant; SNAP DAN DAT IK ZE OPSPAAR, VERDOMME! Initiate Chests zijn een leuke beloning voor mensen die voorgaande AC games gespeeld hebben. Maar wat een schijthekel heb ik aan die chests die je door middel van spelletjes op je GSM (Unity Companion App) moet vrijspelen. Ik speel niet voor niets op een PS4 met een joekel van een beeldscherm.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds niet heel veel gespeeld, maar Unity bevalt erg goed tot nu toe. Wel veel dingen die ze volgend deel moeten afmaken. Zo veel dingen die goed bedacht zijn en goed aanvoelen op zich, maar niks is echt perfect. Het free-runnen bijvoorbeeld is qua animaties en snelheid lekker vloeiend regelmatig, ook dat descenden is erg fijn gedaan. Probleem is alleen dat ze het toch weer niet perfect hebben gemaakt, wat wel jammer is met zo'n free-run spel. Best vaak tijdens het klimmen dat Arno autistisch bezig is en niet of moeilijk weg komt uit zijn positie of gewoon niet gaat waar je hem heen wilt sturen. Puntjes voor verbetering dus voor het volgende deel (zal helaas wel al volgend jaar komen). En gezien het team dat nu aan Rogue werkte hen waarschijnlijk weer zal joinen, hoop ik op een full-force AC game incl. naval battle. Ik mis het toch wel, ze hadden het in Black Flag en Rogue juist zo goed gemaakt dat het erg vermakelijk was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...