Ga naar inhoud

Samson en Gert fans United


marCiano

Aanbevolen berichten

^. Dat is ook de reden dat ik AC-moe ben geworden. Het is al jaren dezelfde basis gameplay. Ook Unity doet niks nieuws wat gameplay elementen betreft. Naval battles waren leuk, maar geen grote vernieuwing wat mij betreft. De kern van de gameplay is nu al jaren hetzelfde. Wel over de tijd heen verbeterd, maar nog steeds hetzelfde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 284
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben ik niet met je eens hoor, Erie. Heb je hem gespeeld? Het free-runnen voelt best anders. En uiteraard moet het wel een Assassin's Creed serie blijven. Heb vandaag 3 uur lang co-op gespeeld, in open wereld en een paar missies. Dat is echt een hele andere ervaring bij, wat heel tof was. 3 uur extra gameplay en 0 minuten progressie in singleplayer, waardoor ik er veel minder snel op ben uitgekeken. En je vond naval battles geen goeie vernieuwing? Wat verwacht je dan wel? Naval battle was totaal anders dan wat je gewend was voor deel 3. Moet het een FPS game worden in de 2e wereldoorlog, is het dan vernieuwend genoeg? Van mij mogen ze doorgaan zoals ze dat doen (maar wat ze doen moeten ze dan wel perfectioneren).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m niet gespeeld aangezien mijn PC niet eens aan de minimum eisen voldoet (BF4 High 1080p prima speelbaar, AC Unity voldoet niet eens aan minimum eisen -_-). Wat betreft t freerunnen, wat ik al zei, t is verbeterd maar verder niet veranderd. En tuurlijk moet t een AC game blijven, maar na zoveel delen mogen ze echt wel eens wat veranderen. Op wat voor manier weet ik ook niet, maar als je al vanaf deel 1 alles gespeeld hebt begint t gewoon te vervelen. Co-op is wel een hele mooie toevoeging. En dat betreft naval warfare is meer een persoonlijk iets denk ik. In Black Flag begon ik me er na een tijdje alleen aan te ergeren dat ik steeds zulke lange stukken moest gaan varen (oftewel op travel speed zetten en een beetje bijsturen). Het was wel leuk, maar niet voor lang in mijn geval. Korte versie: de kern van de gameplay zo goed als hetzelfde houden voor zo veel jaren begint me gewoon te vervelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar wat jij wilt is gewoon geen Assassin's Creed game meer. Wat ze nu doen zoals Naval is het maximale aan verbeteringen wat ze kunnen doen per game. Veel meer veranderen en ze kunnen het beter iets anders noemen dan Assassin's Creed. CoD is ook elk jaar hetzelfde en de fans vinden dat niet erg, omdat het een fast-paced FPS is, niet opeens een langzamer tempo zoals BF. Zelfde met BF maar dan omgekeerd. Als je je op een geven moment gaat ergeren aan de CoD gameplay, moet je niet gaan klagen dat het nog steeds een fast-paced FPS is, maar pak dan iets op zoals CS of BF. Zelfde met AC imo. Er zijn enorm veel fans die zich erg vermaken met Unity, en erg veel van die mensen waaronder ikzelf hebben de eerste delen ook gespeeld, en het verveelt niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...