Ga naar inhoud

Het algemene The Elder Scrolls Topic


Dark-visje

Aanbevolen berichten

ik ben een mage, dus ik gebruik magie. maar die is ook behoorlijk zwaar gemod. hieronder zal ik in het kort vertellen wat elke mod doet en hoe ik het in mijn speelstijl gebruik. [de skills van deze mod, plus een aantal leuke summons](http://skyrim.nexusmods.com/mods/5283) [heel veel destruction spells](http://skyrim.nexusmods.com/mods/5898) [deze mod vind ik heel erg fijn, je moet wat nadenken bij het gebruik van de spells](http://skyrim.nexusmods.com/mods/16225) [deze mod geeft spells die kunnen levelen](http://skyrim.nexusmods.com/mods/23625/) [de fuck you, i win spell](http://skyrim.nexusmods.com/mods/13811) [deze spells heb ik erbij voor de fun, beetje overpowerd maar o zo leuk om te gebruiken](http://skyrim.nexusmods.com/mods/19270) hopelijk heb ik u met al deze leuke mods overgehaald om pure mage te gaan spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 806
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben een beroerde mage. De helft van die spells heb ik, maar ik heb simpelweg geen zin om puur mage te gaan spelen. Ik vind wapens veel te leuk, met niet minder dan debiele enchantments. Zo heb je ook een mod voor je pijlen, dat, als je die afschiet, de geraakte met een rotvaart naar je toe wordt getrokken, inclusief "GET OVER HERE!!". Geweldig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

dan doe ik het behoorlijk goed,ik doe matial arts en dan nog verkies ik magie boven inhakken. ik dank dat het veroorzaakt word doordat ik magie als iets speciaals zie, iets wat niet buiten de game (boek of film) kan bestaan. waardoor ik magie kies boven alles. ik moet wel bekennen dat ik stealth erg leuk vind en daardoor is mijn stealth skill behoorlijk hoog. vooral als je op een afstand de vijanden met pijlen bestookt en ze rond gaan zoeken waar die pijl uberhaupt vandaan kwam waarbij ze je over het hoofd zien. geweldig
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo speel ik nu met Mileena the Demonhunter, helemaal gestyled naar de Diablo 3 Demonhunter. Ik heb haar en hood gegeven, een mod geïnstalleerd die de elven en glass armor lekker duister maken en ze schiet er nu vrolijk op los met haar crossbow. Mileena was eerst bedoeld omeen geld te laten zijn, maar ik dacht dat het interessanter zou zijn als ze een persoonlijkheids switch kreeg. Eergisteren is Lydia dood gegaan, een trouwe follower die heel lang mee liep, een nu is Mileena leip geworden. Ze heeft de Brotherhood uitgemoord, heeft de vampieren uitgemoord en nu gaat ze een weerwolf worden om het duister te verslaan en iedereen die in haar weg komt weg te ruimen. Om dit te doen heeft ze naast lycantrophy zich ook verdiept in Fire Destruction magic om de undead af te branden, waar ze voorheen Restoration voor gebruikte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik roleplay zeker wel ja, ik doe nu even mijn main character (Invëhl) en mijn Nerevarine (Jerwon) (die zitten in dezelfde bloodline): PAS OP: ZEER ZWARE SPOILERS VOOR SKYRIM + DRAGONBORN STORYLINE. Ongeveer 300 Jaar geleden, ergens in 3E waren, leefden 2 machtige Dark Elf mages, een man en een vrouw allebei met onbekende namen, die op een klein dichtbij de kust van Cyrodill. Deze personen waren niet vijandig tegen bezoekers en bezochten regelmatig Anvil voor 'boodschappen'. Deze man en vrouw waren in relatie met elkaar en kregen 3 kinderen. Het eerste kind heette Jerwon (man) Het tweede kind was Illani (vrouw) Het derde kind heette Blan (man) Ze werden alledrie tot hun 20e opgevoed op het onbekende kleine eiland waar ze woonden. daarna vertrokken ze elk nadat ze op leeftijd waren naar Cyrodill of Een andere Provinie in Tamriel Jerwon vertrok als eerste omdat hij de oudste was, maar hij was nogal een vechter en belandde na 6 maanden voor het eerst in de cel. kort daarna werd hij op misterieuze manier vrijgelaten in Morrowind om er uiteindelijk achter te komen dat hij de Nerevarine uit de Morrowind legendes was, hierbij doodde hij Dagoth Ur en de Tribunal (Vivec Almalexia en Sotha Sil). na zijn gevechten vertrok hij in 3E 328 naar Akavir, daarna is nooit meer wat van hem vernomen. (Dit is dus mijn Morrowind character) Illani Vertrok naar de imperial City op haar 21e naar de Imperial City en werd daar de lokale healer/enchanter. Ze was battle-healer voor de Imperial Legion tijdens de Oblivion Crisis en vele jaren later tijdens de Great War Tussen de Second Aldmeri Dominion en de Empire. ze was hiervoor meerdere malen bedankt en kreeg meerdere onderscheidingen. na de Great War in 4E 175 stopte ze met haar werk en begon een schapenboerderij in het noorden van Cyrodiil samen met een mannelijke Dark Elf genaamd Drels. Samen Kregen zij één kind: Invëhl (Mijn Main Skyrim character) Invëhl groeide op op de boerderij tot zijn 24e, het jaar 4E 201. In dat zelfde jaar was de Aldmeri Dominion achter de locatie gekomen van Invëhls moeder, Illani. Midden in de nacht viel een groep Aldmeri Dominion soldaten de boerderij aan en brandde het plat, Alleen Invëhl overleefde het en ontsnapte naar Skyrim. Vanaf die dag zwoor hij wraak op elke Thalmor/Aldmeri Dominion Soldaat. van echter kwam hij in Skyrim aan op het verkeerde moment en werd aangezien als een 'Stormcloak' supporter en werd gearresteerd en naar Helgen gebracht voor executie. Daaraan ontsnapte hij echter met dank aan een misterieuze zwarte draak die heel Helgen platbrandde. het vervolg komt hieronder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

het vervolg: Invëhl kwam er kort daarna achter dat 'The Last Dragonborn' was (jullie kennen die quest nu wel neem ik aan). In de tussentijd voegde hij zich bij de Imperial Legion en Doodde Jarl Ulfric Stormcloak persoonlijk. Invëhl was geobserdeerd door het verzamelen van Daedric Artifacts, wat hem uiteindlijk toch wel dikke buddies maakte met een aantal Deadric Princes. Terwijl hij de Blades een beetje helpte heropbouwen, verdween hij plots uit hun gezicht in verband met de taak om Pathurnaax te doden, iets wat hij nooit zou doen. Hij trainde zichzelf in het Dragen van Heavy Armor, het Gebruiken van Boog en One-Handed Zwaarden en Conjuration. Ook voegde hij zich bij The College of Winterhold en werd daar na het redden van die plek van een bijna catastrofale ramp de Archmage daar. Ook voegde hij zich bij de Dark Brotherhood en werd gek genoeg ook Listener, Toen hij de Emperor moest doden als laatste contract, zat het even moeilijk sinds hij ook bij de Imperial Legion zat, maar hij vond de huidige Emperor zwak en koos ervoor om 'The Night Mother" te dienen, en dus doodde hij hem in de naam van Sithis. In een periode van 3 maanden was hij meester over bijna alle Dragon Shouts, hiermee ging hij de strijd aan met Alduin en verbande Alduins ziel van Nirn (de planeet). na zijn gevecht met Alduin in Sovngarde keerde hij terug naar Skyrim en trouwde met Jenassa (te vinden in "The Drunken Huntsman Inn" in Whiterun als Follower) En gingen wonen in 'Vindrell Hall' in Markarth. Hier eindigd echter Invëhl's verhaal nog niet, nadat hij een pauze nam van al het vechten werd hij tijdens een bezoek in Solitude aangevallen door een groep cultisten die iemand genaamd miraak aanbaden. dit kwam uit in een bezoek aan het Eiland Solstheim, waar hij uiteindelijk Miraak Versloeg en zijn persoonlijke bezittingen (maar voornamelijk zijn zwaard) mee nam. hij werd uitgekozen als Hermeaus Mora's nieuwe persoonlijk rechterhand. Invëhl besloot om de macht te gebruiken om zichzelf zo sterk te maken dat hij op zichzelf zonder de hulp van anderen (met uizondering van zijn vrouw, het gebruik van Miraak's duistere zwaard en af en toe een Dremora Lord) het tegen de gehele Aldmeri Dominion op te nemen. Dit doel stond vanaf dat moment boven ALLES. Voor Blan heb ik nog geen achtergrondverhaal mij hij word waarschijnlijk de grootvader van de Main character van TES 6. En btw, Syphr54's achtergrond verhaal is zwak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

**Allereerst: [Spoiler Alert] in de Dawnguard verhaallijn** *Mileena the Demon Hunter Ras: Bosmer Persoonlijkheid: Chaotisch goed, uiteindelijk chaotisch slecht Allianties: Dawnguard, The Companions, College of Winterhold* Mileena’s verhaal begint in Vvardenfell waar ze tijdens de Great War opgeleid werd tot een Bosmer Ranger. Ondanks dat de Bosmer verwant zijn aan de Altmer, schaarden de Bosmer zich tijdens de oorlog achter de Empire, voornamelijk vanwege de arrogantie van de Altmer tegenover de Bosmer. Tijdens de Great War ontwikkelde Milleena een steeds grotere haat tegen de Altmer. De Altmer schaamde zich niet om hun talent voor magie te gebruiken en de meest verschrikkelijke wezens op te roepen uit Oblivion, waaronder de Atronachs en Daedra. Keer op keer keek Mileena toe hoe kameraden uitéén werden gereten door Dremora Lords en verkoold werden door de Fire Atronachs. Er bleef een groot litteken achter in haar ziel en na de oorlog vertrok ze uit Vvardenfell om alles op een rijtje te krijgen. Drie jaar later keerde ze weer terug en ontdekte ze dat haar familie door Necromancers waren vermoord, nadat ze geprobeerd hadden Vvardenfell te ontvluchten voor de Thalmor. Deze gebeurtenis had zo’n impact op Mileena dat haar haat een gedeelte van haar persoonlijkheid overnam. Ze zwoer om elke necromancer, Thalmor Agent en ondode die op haar pad kwam of andere mensen bedreigde uit de weg te ruimen. Ze reisde door Cyrodill, Morrowind en Vvardenfell gedurende 10 jaar om necromancers en ondoden op te jagen en te doden. Op een dag hoorde ze van Bosmer verkenners uit Skyrim dat er geruchten waren dat de machtige Volkihar begonnen waren mensen openlijk aan te vallen. Mileena ging direct naar Skyrim toe om op de Volkihar te jagen, maar ze had een slechte tijd uitgekozen. Eenmaal bij de grens werd ze opgepakt en afgevoerd naar Helgen waar ze ternauwernood van de dood ontsnapte. Ze ontdekte dat Skyrim in een burgeroorlog verwikkeld was, de draken terugkwamen en de Volkihar van plan waren een eeuwenlange profetie waar te laten worden. Ze sloot zich aan bij de Dawnguard en ontdekte de kruisboog waarmee ze vampieren, necromancers en ondoden directer kon confronteren. **Deel 1 van Mileena's Verhaal**
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...