Ga naar inhoud

Stem op mijn huis! <3


Jizzy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Doelde eigenlijk meer op dit: >Stemmen gaat door tot en met 4 juni 23:59. De finale is op 5 juni, maar dat is aan ons overgelaten ;-) Omdat ik al wist dat er nog drie huizen over zijn (krijg dit ook door via facebook want ken mensen die in het maastricht huis wonen) vroeg ik mij af of er nog één huis af ging vallen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top! En ik doe het aan de UU. Bevalt me zeer goed, het is over het algemeen een studie met een erg interessant maar niet al te lastig vakkenpakket. Ook is er een zeer hoge kans op een goede baan. Qua tips: Ga het niet studeren voor de vrouwen. Die zijn er namelijk nauwelijks. En leer van te voren een beetje webdevelopment (HTML, CSS, Javascript, PHP) en C#. Dat zal je eerste jaar wel wat makkelijker maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, we zijn vandaag te bewonderen in het Utrechts Nieuwsblad, en [op de site van de Telegraaf](http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binnenland/22678194/___Eens_per_2_maanden_WC_schoon_prima___.html). (Wordt trouwens wel een beetje overdreven, maar ach) En blijf stemmen, het duurt niet zo lang meer en we hebben ze wel echt nodig! <3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vet! Ik ga ook naar de UU! Dan kom ik zeker die pizza halen =P Bedankt voor je tips! Het lijkt mij echt een geweldige studie. Ik ga in mijn vakantie maar eens een beginnetje maken aan de webdevelopment! Het gebrek aan vrouwen vind ik eerlijk gezegd best wel een tegenvaller. Ik had het natuurlijk wel verwacht, maar dat maakt het niet beter. Heb je buiten je studie wel makkelijk contact met de leuke meisjes? ^^ In welk jaar zit je eigenlijk? En ben je trouwens ook lid van een studievereniging?

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...