haisseM Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Meteen weer inleveren die handel, want 'geslaagt' is gewoon sneu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrMdK Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Iedereen die geslaagd, gefeliciteerd! Morgen krijg ik ook hét telefoontje... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Geslaagd! :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Escapiste Geplaatst: 11 juni 2014 Delen Geplaatst: 11 juni 2014 Geslaagd nou. Gefeliciteerd iedereen x) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
haisseM Geplaatst: 12 juni 2014 Delen Geplaatst: 12 juni 2014 En voor de mensen die zometeen horen dat ze het nog kunnen halen met 1 herkansing; ja het is zwaar kut dat je naar de uitreiking moet zonder iets te krijgen, ja het is kut dat je nog geen vakantie hebt, maar bekijken het zo: zelfs ik heb het daarna gehaald. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 12 juni 2014 Delen Geplaatst: 12 juni 2014 Aan iedereen die geslaagd is; Gefeliciteerd! En aan iedereen die een her moet doen; Ik wens jullie veel succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maurice9 Geplaatst: 12 juni 2014 Delen Geplaatst: 12 juni 2014 Geslaagd mofo's !!! Andere geslaagden ook Gefeliciteeerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 12 juni 2014 Delen Geplaatst: 12 juni 2014 Geslaagdtdt Doei. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 juni 2014 Delen Geplaatst: 12 juni 2014 dtdtdtdtddtdtdt Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrMdK Geplaatst: 12 juni 2014 Delen Geplaatst: 12 juni 2014 Geslaagd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 12 juni 2014 Delen Geplaatst: 12 juni 2014 Jajaja, gefeliciteerd aan mijn mede-lotgenoten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeTwan Geplaatst: 14 juni 2014 Delen Geplaatst: 14 juni 2014 Ik ben ook geslaagd :D Gefeliciteerd allemaal! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 17 juni 2014 Delen Geplaatst: 17 juni 2014 Ik ben trouwens ook geslaagd, ben nu aan het leren voor mijn herkansing (scheikunde VWO) van morgen. Want hoger punt betekent grotere kans om door de loting heen te komen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.