Ga naar inhoud

naar wat voor muziek luister je graag naar.


Funkygorillaz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 219
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Hopsin is echt een neppert, gemaakt voor whiteboys die een alternatief wilde voor Lil Wayne of Mac Miller. Ja dat was ook de gedachte die hij had toen hij begon met zijn carrière.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reggae is ook niet echt mijn smaak, dubstep is soms wel goed maar luister het niet uit mezelf vaak. Toch zijn het wel 2 best anders klinkende dingen dus ik vind het apart als je wilt gaan zeggen dat dubstep liefhebbers ook meteen reggae goed zouden moeten vinden vanwege origins.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel luister ik veel Crossbreed, UK Hardcore en Industrial Hardcore.. Experimentele (house)muziek is toch veruit mijn favoriete muziek zeg maar. Snel, rauw en duister! Daarnaast blijf ik de trash-metal uit de jaren 80 helemaal geweldig vinden, de energie in die muziek is gewoon ongekend, geniaal!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...