Ga naar inhoud

Het Superheldentopic


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 291
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Batman: The new 52, Volume 3: Death of the Family. Het eerste deel van Batman: the new 52 blies mij al direct weg met het introduceren van een nieuwe villain, een goede schrijfstijl en een van de betere plots die ik in de afgelopen jaren gezien. Het 2e deel borduurde hier op voort, en ging dieper op het plot in. Net niet zo sterk als het eerste deel, maar ook een van de betere comics die ik de afgelopen jaren gelezen had. En toen kwam deel 3, met een oude bekende villain die ijzersterk terugkomt. Man wat een gruwelijke comic. Diep, psychologisch, macaber, en wederom echt heel goed geschreven. Overtrof deel 1 en 2. Batman: The new 52 wil ik aanraden aan iedere Batman fan, en aan liefhebbers van superhelden comics in het algemeen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Zojuist Batman: Hush uitgelezen. Een flinke pil maar voor de comicliefhebbers echt een aanrader. De artwork is erg vet, en het plot is huge, waar zowel vriend en vijand van Batman in betrokken worden. Het begin was even inkomen omdat je rechtstreeks in de actie wordt gegooid, en even de bijbehorende onderbouwing mist, maar zodra je door het begin heen bent wordt het een echte pageturner. Flinke pil maar dan heb je ook echt wat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Dat was héérlijk wakker worden vandaag, toen ik las dat Marvel het heeft gefixt en dat Spider-Man de Marvel Cinematic Universe joint! Ik las net dat hij zijn debuut zal maken in Civil War in mei 2016, dus dat is al geweldig. En jaar later in juli 2017 zijn eigen film. HYPERUHHH
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
In reactie (op dat Civil War gedoe), memoires van een verveelde student: Ik heb 'Road to Civil War' (de prequel) en 'Civil War' (een vrij dikke samenvattende bundel inclusief eind) hier liggen. Het zijn echt supervette comics met een tof verhaal, maar de complete reeks is wel gi-gan-tisch groot. Veel characters hebben een eigen civil war-comic die laat zien hoe zij omgaan met de hele situatie. Dus voor de film zullen de schrijvers keiharde keuzes moeten maken, en ik ben bang dat dat verkeerd uit kan pakken.. Ze zullen wel gewoon bij het dikke boek blijven dat ik heb, maar dan ben ik weer bang dat er wat diepte zal missen in het verhaal.. Toch gaat Marvel helemaal de goede kant op, ik blijf hoop houden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Overigens is de laatste trailer van de nieuwe Fantastic 4 ook online. Persoonlijk denk ik dat de film tegen gaat vallen. Hij lijkt precies hetzelfde te gaan doen als de vorige Fantastic 4 film. Niets meer, niets minder. En dan heb je relatief onbekende acteurs, dus in hoeverre een van hun de film zal kunnen dragen is maar de vraag. Dat in tegenstelling tot de vorige delen. Die waren zeker niet geweldig, maar die acteur van The Shield wist de middelmatigheid van de films wel wat glans te geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...