Ga naar inhoud

De 'Kobus moet blijven' petitie


Jessesanberg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
Hallo Gamers, Mijn dagen als Koffiedistributeur zitten er na vandaag op. Ik ga nog 3 weken door totdat de tweede nieuwe stagiair kan beginnen en wat er daarna gebeurt, is nog onduidelijk. Natuurlijk wil ik graag blijven, maar dat is niet aan mij. Het kan zijn dat ik na die 3 weken nog door mag, maar daar heb ik nog niets concreets over gehoord. Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie positieve reacties en spelfouten die jullie hebben opgemerkt. Wat er ook gebeurt de site blijf ik gewoon bezoeken en gamen ga ik ook weer als een malle. HEEL HEEL ERG BEDANKT! Bas
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je mag blijven want ik zou je heeeeeeeeeeeel erg gaan missen.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop echt zo erg dat je mag blijven! Zowel voor jou als voor ons. Je levert echt subliem werk hier, super veel goed nieuws en geweldig geschreven. Ik kan geen rede verzinnen waarom PU jou niet laat blijven. Je grootste zwakke punt was je slordigheid en spelfouten, maar door ervaring heb je dat nu weggewerkt. Gelukkig mogen wij nog 3 weken van je werk genieten, maar hopelijk nog veel langer!

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...