Ga naar inhoud

van af welke leeftijd mag je stage lopen bij de pu


jubbaah

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat is lastig te bepalen. Heb je bijvoorbeeld ook een pc staan waarop je de games op kan spelen die op alle platformen uitkomen? Wellicht heb je niet zo'n monsterbak staan dat het hetzelfde uitziet als een ps4 maar dan loop je tenminste niks mis. Mocht je een pc hebben staan dan is de vraag welke exclusives vind je vetter? De WiiU gaat de komende tijd knallen met titels en de ps4 heeft er wat minder op het moment. Heb je geen pc dan zou ik ook voor een ps4 gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kopen, maar alleen als je er al een andere console naast hebt staan die je door de droogte heen kan helpen. Bij mij staat ie naast de xbox360, ps3 als soort van veredelde multiplayer/platformmachine. Als ik heel eerlijk ben heb ik er sinds aanschaf zon drie maanden geleden meer op gespeeld dan de ps en 360 bij elkaar. Ps4 en xbone zijn nu nog niet interresant voor mij. Eind van het jaar/begin volgend jaar gaat 1 van de 2 sowieso in huis komen, maar tot die tijd vermaak ik me keihard. Solo met wonderful 101, bayonetta, zombiu en mario 3d world. die laatste speel ik met vrienden ook heeeel vaak, evenals mariokart 8, donkey kong country en straks natuurlijk smash!! far cry, de nieuwe assassins creed rogue, alien, destiny, evil within. Als ik echt sou willen, kan ik die ook op de trouwe ouwe beestjes halen. Anders koop ik ze lekker in januari ofzo als ik mn ps4 haal. Met een beetje mazzel zijn ze dan nog cheaper ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of koop ze gewoon allebei. De ps4 is inderdaad de toekomst. Vandaar dat er nu ook nauwelijks iets nieuws of hoogwaardigs op te spelen valt. De wiiu daarentegen is nu lekker op stoom. Er zijn een tiental echt hele vette games verkrijgbaar. Koop nu voor ongeveer 250 euro een wiiu met mariokart en haal die ps4 in 2015 met een paar toffe (dan wel verschenen) titels erbij
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
**Mario Kart 8** De Wii U Gamepad werkt in Mario Kart 8 vooral als een extra controller. Voor de rest voegt het, als ik eerlijk ben, niet veel toe. Ik weet niet of je al een Wii had, maar anders heb je alvast één controller die je kan gebruiken met de buttons én motion control. **Off-tv spelen** Mario Kart 8 én Super Smash Bros. for Wii U ondersteunen mirror play. Dit is, zeker als je Wii U in de woonkamer staat of dichtbij je wc, een groot pluspunt. Je kan nu dus tijdens het Trivianten of poepen karten/Smashen. **Ander Gamepad-gebruik** Als je op je tv speelt, kan de Gamepad (die je er dus bij aankoop al bij krijgt) de baan van Mario Kart zien of het aantal damage van je fighters. Smash gebruikt de gamepad ook voor het bewerken van screenshots en voor een stagebuilder, te zien in de laatste Smash Bros. Direct. **Amiibo** Die Gamepad gebruik je ook voor het scannen van Amiibo figuurtjes, wat bij Smash Bros en binnenkort ook bij Mario Kart 8 mogelijk is. **Geld waard?** Dat moet je zelf bepalen. Ik heb de mijne voor de pricedrop gekocht, dus kan niet echt meepraten haha. Ik ben erg blij met de mijne. Ik weet ook niet of je nog meer games wilt spelen en wat je andere consoles zijn. Kijk gerust nog even naar de laatste Super Smash Direct (https://www.youtube.com/watch?v=18mat63n7pc) waarin ook van alles uitgelegd wordt. Of stel gerust nog een vraag, dat mag altijd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

De gamepad ligt echt verrassend goed in de hand. Niet te licht, niet te zwaar, goede handomvorming (of hoe dat ook heet). De Pro Controller werkt bij de meeste games (zeker first party) en is naar mijn smaak de beste controller op de markt. De gamepad gebruik ik eigenlijk bijna nooit, voornamelijk omdat de pookjes en andere knopjes net wat stroever zijn dan bij de pro controller.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dus je hebt al een third party-supported console! ;-) Ik vind de gamepad prima in de hand liggen. Accu is iets aan de karige kant, maar die kan je upgraden of in de chille stand zetten die bij de zwarte Wii U-editie geleverd wordt. Ik gebruik zelf meestal mijn Pro Controllers. Die gaan 80 uur mee en liggen ook prima in de hand. Deze controller werkt bij bijna al mijn games. Sowieso bij Kart en Smash.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...