Ga naar inhoud

Assasin's Creed 3, PC of Console?


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De graphics op de PC zijn natuurlijk beter, maar ik heb altijd gevonden dat er bij de AC games een groter dan gemiddeld verschil zat tussen PC en console. Het is goed dat je een controller hebt, AC spelen met een toetsenbord is echt niet cool. Ik heb zelf ook PC en consoles, maar AC haal ik altijd voor de 360, omdat de achievements zo lekker makkelijk binnen tikken en de games er vaak ook eerder zijn. Dus ik zou je aanraden de game te halen voor je PS3, ondanks de iets mindere graphics. Dat je inderdaad de bonussen van Liberation kan meepikken is mooi meegenomen toch? :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je verbind gewoon je PS3 controller met je computer via een mini USB - USB kabel (Bijv die je bij je PS3 gekregen hebt, andere werken ook). En dan heb ik een programma genaamd Motionjoy geïnstalleerd. Als je die twee dingen hebt hoef je alleen nog eenmalig een soort installatie uit te voeren en dan werkt ie perfect! =P Motionjoy kan je gewoon makkelijk googele!

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je verbind gewoon je PS3 controller met je computer via een mini USB - USB kabel (Bijv die je bij je PS3 gekregen hebt, andere werken ook). En dan heb ik een programma genaamd Motionjoy geïnstalleerd. Als je die twee dingen hebt hoef je alleen nog eenmalig een soort installatie uit te voeren en dan werkt ie perfect! =P Motionjoy kan je gewoon makkelijk googele! Op hun site staat alles goed uitgelegd =D

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...