Ga naar inhoud

Online game aankopen & game merchandise - bol.com


lamballeke

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Link naar de vragenlijst: www.thesistools.com/gamesbolcom **Online game aankopen & game merchandise - bol.com** Mijn naam is Lars en ik ben student aan de Avans Hogeschool 's-Hertogenbosch. Tijdens het derde jaar van mijn opleiding Small Business & Retail Management loop ik een halfjaar stage bij de webwinkel bol.com op de afdeling games. Als liefhebber van games vind ik dat er weinig grote partijen game merchandise aanbieden. Vandaar deze vragenlijst om te achterhalen of er wel degelijk interesse is voor game merchandise en of het voor bol.com een toegevoegde waarde is om een uitgebreid assortiment aan te gaan bieden. Alle gegevens die worden ingevuld zullen enkel gebruikt worden voor mijn stage onderzoek. Dit onderzoek zal beschikbaar zijn voor mijn school (Avans) en mijn stagebedrijf (bol.com). Mocht je geïnteresseerd zijn in de uitslag van de vragenlijst en/of wil je [b]kans maken op een Atari t-shirt?[/b] Vul dan bij de laatste vraag je e-mailadres in. Je e-mailadres zal enkel en alleen gebruikt worden om de uitslag toe te sturen (en eventueel je te contacteren als je wint) en zal niet bewaard worden of voor andere doeleinden gebruikt worden. Deze vragenlijst bevat maximaal 15 vragen (kan verschillen op basis van gegeven antwoorden) en is binnen 5 minuten in te vullen. **Voor vragen, problemen, spelfouten of onjuiste/onduidelijke formulering van een vraag kan je dat kwijt in dit topic of even via een PB Alvast bedankt voor het invullen!**
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...