Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lekker dan, mobiel (Samsung S3) liep al meer dan een week kut te doen met uit vallen en op startscherm hangen, nu gaat hij aan de oplader helemaal niet meer aan (gister knipperde die steeds op "factory mode" en was iets aan het downloaden blijkbaar. Fijn even langs de Vodafone dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het is ook wel een vloek. Voorbeeldfunctie, dus geen mensen die het verdienen meer beledigen of iets dergelijks. Power comes with a price. Naja, als mod zijnde moet je jezelf boven de rest wanen en het beledigen of uitlokken zou betekenen dat je jezelf verlaagd tot het niveau van degene waar je boven zou moeten staan. Kortom, als mod heb je gewoon misplaatste arrogantie nodig. :)

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch apart die reacties en nieuwe accounts bij PU prijsvragen: Door: XxMoJoHunter >Het is een wonder dat ik na het CoD Toernooi van de PU (waar ik 2e op geworden ben) 30 Kilo ben afgevallen, Bij defensie werk en nu een dochter op komst heb! Dit allemaal terwijl ik ook nog kan gamen! (wel minder dan toen natuurlijk:P) Werkt bij defentie, is een pro CoD speler (kan dat?), maakt een account aan voor het reageren op een prijsvraag, noemt zijn account 'XxMoJoHunter' en heeft ook nog bijna een dochter. Zeer legit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een kunst om wel met de community mee te doen, maar niet verzuild te raken in bullshit. Die beloften die de meeste kandidaten maken zijn vanzelfsprekend, anders ben je immers niet mod waardig. Kwaliteiten die je nodig hebt: -Actief zijn. -Respectvol zijn. -De regels kennen en die kunnen handhaven. -Niet verwikkeld raken in sullige ruzies met trolls etc. -Genadeloos zijn tegenover trolls. Geef ze geen kans. -Behulpzaam zijn. -ABN kennen en moeten kunnen toepassen. (Algemeen Beschaafd Nederlands) -Humor lijkt me ook een kwaliteit. -Objectief zijn. Niet alleen maar de kant van je 'vrienden' kiezen als ze duidelijk iets fout doen. Anders ben je een waardeloze moderator en zal er dus misbruik van je worden gemaakt. Meer suggesties?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...