Ga naar inhoud

CDAB 45 [XLV] Vingerlik tutorial voor vamps en hunks


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oké! Ik ben weer back want als beginnend hobbyfotograaf ga ik hier even het volgende over zeggen: doe nooit mee met dit soort onzinwedstrijd waar je een troostprijs kan winnen. Je bent vaak de volledige rechten van je foto kwijt, die mag dus nu overal gebruikt worden. Gefeliciteerd daarmee. De foto zelf, tsja, het is scherp en levert een mooi schouwspel op maar het is geen gulden snede waardoor de foto, zoals eerder terecht opgemerkt, totaal niet spannend wordt. De foto wordt door het prikkeldraad wel goed beoordeeld maar wat zien we eigenlijk? Want een 4,32 voor de foto op een totaal van 5,00 vind ik een te hoge score, een score van 3,50 tot 3,70 had hier volstaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet met wat voor een camera die foto is geschoten maar de TS kan nog veel leren. Dat geldt natuurlijk ook voor mij maar ik ben heel leergierig wat betreft de fotografie, ben cursussen aan het volgen en tips ter harte aan het nemen. Dat werkt wel want de foto's worden steeds beter, ook in niet ideale omstandigheden. Het prikkeldraad is wel origineel, dat had ik nog niet eerder gezien. Maar je hebt alleen recht op een 5,0 als je professioneel bezig bent. Ik heb ook geen recht op zo'n hoog cijfer als ik een foto mee zou laten doen in die wedstrijd. Ze moeten dus niet de bezoeker laten beoordelen maar een vakjury bestaande uit natuur- en landschapsfotografen. Er zijn er genoeg die mee willen doen want in die vakgroep valt geen droog brood te verdienen. Als ze een vergoeding zouden krijgen zouden er zo 10 voor de deur staan. Ongelofelijk dat die website dat niet doet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...