Ga naar inhoud

Onderzoek kijkers GameKings


eelcoo

Aanbevolen berichten

>Dat vind ik een mooie, sommige games kan je niet betalen, dus dan maar jatten? Ik kan ook niet elke dag biefstuk eten, al zou ik het wel willen. Dan maar uit de appie jatten? Als je het uit een biefstuk uit een winkel jat, lijdt de winkel daar onder. Dan kan het namelijk niet meer aan een ander verkocht worden waar ze winst op zouden maken. In dit geval profiteer ik, terwijl de uitgever er geen verlies onder lijdt (het is namelijk niet zo dat ze nu opeens een waardevol product niet meer kunnen verkopen aan een ander). Ik had de game anders namelijk ook niet gekocht. En mocht ik het toch een enorm vette game vinden, dan bestaat de kans dat ik wat geld apart probeer te leggen om hem alsnog te kopen. De uitgever maakt dus nooit verlies op mij, maar wel af en toe winst. Dat lijkt me een overduidelijke win-win situatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik download de laatste tijd geen games meer maar muziek wel heel veel. Ik ga echt geen 15-20 euro betalen voor een CD die ik wel oke vind. Ik download vooral omdat ik veel obscure metal bandjes luister dus dan kan je het ook niet zo gemakkelijk bij de CD-zaak vinden. Ik steun bands wel door naar hun optredens te gaan en dat is vaak meer waard dan een CDtje van 20 euro kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>En Erik op het stemmen op de VVD die maar al te graag de bipsen van de hoge heren uit Europa likt Ah, daar heeft iemand niet opgelet tijdens maatschappijleer. Trias politica. Het is sowieso een misvatting dat auteurs ooit geld hebben verdient met hun materiaal, hun geld verdiende ze met een monopolie op distributie. Nu die monopolie met dank aan het internet weg is is het ridicuul om vast te houden aan hetzelfde verdienmodel. Helaas snappen de heren rechters niet zo veel van economie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Beste lezers van de PU, voor een onderzoek voor mijn studie ben ik op zoek naar 4 kijkers, opgesplitst in 2 leeftijdscategorieën, van het programma GameKings. De 2 leeftijdscategorieën zijn 13 t/m 17 en 18 t/m 24 jaar. Wij doen onderzoek naar de waardering van de verschillende onderdelen van dit programma. Hiervoor willen wij graag per deelnemer een interview van 10 tot 15 minuten afnemen. Dit kan zowel in Zwolle als over Skype. Mocht je ons willen helpen met dit onderzoek, stuur dan een mailtje met je leeftijd en of je naar Zwolle wilt komen of via skype wilt geïnterviewd worden naar eelcohoningh@hotmail.com
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...